Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har brug for Virksomhedsrådgivning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino brugere,

Jeg er i en situation hvor jeg efter mange års spændende ansættelser i ledende stillinger, prøver at etablere mig som virksomhedsrådgiver.

Mine kompetencer er ret brede - måske lidt FOR brede til at være troværdige. Lad mig derfor give kompetence stikord som - salgsledelse og markedsføring.

Jeg søger virksomheder, iværksættere, partnere - der har brug for hjælp og mine kompetencer til at stå bedre på jeres pågældende marked. Jeg indgår gerne på timebasis og projektbasis, men vigtigst er ikke faktureringsgraden for mig - men for den virksomhed og opgave jeg kommer til at arbejde med.

For at lære mere om mine kompetencer og referencer beder jeg dig kikke på www.getadvice.dk

Håber at der er spændende personer og virksomheder der samler op på tråden fra dette indlæg...

På forhånd tak.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:27
Hey

Villle blot sige at jeg syntes dít projekt ser rigtig spændende ud, og du faktisk godt kunne være en person jeg ville rette henvendelse til hvis ikke mit projekt havde været halvt fritidsbaseret lige pt, og du måske havde været lidt tættere på Odense ;)

Tumb Up :)

Amino hilsner

Torben

Tilmeldt 2. Sep 06
Skrevet kl. 23:30
Tak Torben,

Det var motiverende respons...

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:31
Lige en ting, når du tager ud og rådgiver hvordan udregner du så din betaling, fast timepris eller ?
Tilmeldt 2. Sep 06
Skrevet kl. 23:54
Der er mulighed for almindelig timebetaling eller projektorienteret fastpris (uanset mit timeforbrug). Så det er op til dig, den enkelte eller den opgave der skal udføres...

Det hele er nu engang så ganske nyt for mig, så jeg havde faktisk ikke tænkt det færdigt endnu (før nu) 

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 00:01
Tilmeldt 2. Sep 06
Skrevet kl. 00:13
Hej Rikke,

Tak  - Taget i betragtning, at jeg, af økonomiske årsager, har valgt at tage udgangspunkt i en bestående CMS løsning, hvor jeg blot har valgt skabelon, og efterfølgende indsat egen formuleret tekst, er jeg skam også ok tilfreds. Når pengene strømmer ind, lader jeg en endnu mere proffesionel og designet hjemmeside få plads. Indtil da må teksten være det bærende...

Og sikke en fin hjemmeside du har - og et spændende koncept. Skriv på mail hvis der er noget JEG kan hjælpe med (og omvendt).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)