Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer og kritik til www.blackducktee.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette er mit første indlægAmino, så i må undskylde hvis jeg laver nogle rookie fejl.

Jeg har brugt en stor del af min sommerferie på at åbne min egen hjemmeside med salg af tshirts (www.blackducktee.com).

Jeg har delt visitkort ud og gjordt alt hvad jeg kunne for at sprede rygtet, men det er ligesom om der bare ikke kan komme rigtig gang i salget.

Jeg har desværre ikke den store kapital til PPC og så videre, da jeg også har en 9. klasse at passe.

Jeg håber i vil kigge på min hjemmeside og komme med kritik og ideer. Mange tak på forhånd!

Mvh Axel Carlsen

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej det her er os en af mine første indlæg...

hvis jeg forstår din hjemme side rigtigt så er der fem tees at få eller hvad?

Fra Odense N
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 6 drenge tees og 5 pige tees.

Og kommer nye til med nogle ugers mellemrum.

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det er heller ikke særlig meget at vælge imellem..og hvordan kan det være at man hopper over på en engelsk hjemme side for at bestille?

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en fed hjemmeside, men udvalget af t-shirts er meget begrænset, og printet på trøjerne er meget minimalistisk og ekstremt simpelt.

Et lille sidespring... Hvad gav du, for at få hjemmesiden lavet?

 

Og Vask - det er fordi, at selve wepshoppen er baseret på et firma, som hedder Spreadshirt

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt, at det er kedelige t-shirts. Måske du skulle få et par flere shirts i forskellige farver og tryk. Et større udvalg vil sikkert kunne fremme salget.

Held og lykke med siden =)

Fra Odense N
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@vask

Okay, så vil jeg lave et større udvalg. Det er fordi at ordren ryger direkte til et firma der printer t-shirtsne, og derfor er man nødt til at komme ind på deres hjemmeside.

@Daniel

Hele konceptet med t-shirtsne er at det skal være minimalistisk. Jeg har selv lavet hjemmesiden, og giver 10$ om måneden for at have den kørende.

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

har du selv tegnet dem eller er det os det firma der printerne der står for det?

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt arbejde Smile

 

Men Axel, jeg syntes, at du skal huske på hvordan moden er lige nu. T-shirts skal i disse dage være i vilde farver med vilde motiver. Husk på at mode sælger.

Du kan jo godt lave et super fedt motiv eller en fed statement og smide det på t-shirten som det eneste. Men at sætte en edderkop eller et skudhul på en t-shirt, tror jeg bare ikke er nok. Du skal få folk til at tænke, at netop DINE t-shirts er noget helt specielt, og ikke bare noget hvem som helst kan lave.

Og nu er mærket jo BlackDuck, så det ville jo være super fedt, hvis du designede en lille sort and, som sad nederst i højre hjørne foran på t-shirten eller lige under nakken på bagsiden af t-shirten. Og så skal den jo sidde på alle de t-shirts, som du designer Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt at det ikke er den mest omfattende feedback du får fra mig her..........................Jeg smuttede igen inden den gad at vise mig siden!!!!!!!!!!!

Det må ikke tage så lang tid at loade siden.......................totalt forbudt ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)