Hej
Min nuværende hjemmeside (www.postprint.dk) skal redesignes da jeg synes den er lidt rodet. Det eksisterende logo samt tekst etc. skal som udgangspunkt genbruges, men hele siden bygges om.
Nuværende er lavet i Typo3 - hvilket den nye ikke skal være.
Jeg skal have nem adgang til opdatering af tekst på en del af siderne, og har plan om at benytte joomla hvis jeg selv ender med at skulle lave det
Yderligere skal der laves en ny hjemmeside til et firma jeg overtager om et par måneder.
Her starter vi på "bar bund" bortset fra eksisterende logo skal genbruges.
Omfanget af indhold vil svare nogenlunde til den side jeg allerede har, og her er de samme krav til opdatering etc.
Jeg kunne godt løse begge opgaver selv vha. joomla, men det kniber med tiden til det, og vil give mig en lille udfordring mht. design da det vil være relativt fastlåst pga. joomla's begrænsninger.
Derfor håber jeg på at kunne købe mig til en god løsning, men har desværre ikke et særlig stort budget til projektet.
Har du mod på projektet, en idé til hvordan det kan løses indenfor de krav jeg har nævnt, og kan komme med en pris der ikke skærmmer så lad os se om vi kan komme i mål sammen.
Mvh.
Kim Thranborg