Hej alle Amino'er, Mangler du en video til at præsentere dit produkt, din ydelse, din service, dit budskab eller dine værdier på hjemmesiden, på dvd eller til et helt tredje formål over for kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere? Company Pictures er altid på udkig efter spændende og udfordrende opgaver og samarbejdspartnere, store som små virksomheder, og trakterer med markedets billigste priser inden for optagelse, tilrettelæggelse og redigering af videoproduktioner. Sortimentet er bredt, og ingen opgave er for stor, ingen for lille. Vi står for produktion af både foredrag, produktpræsentationer, virksomhedspræsentationer, interne og eksterne kommunikationsfilm, reklamefilm, digitale visitkort, virale reklamer, events, undervisning, instruktionsvideo, informationsvideo og meget, meget andet. Du er velkommen til at kontakte mig for at indhente et uforpligtende tilbud eller se hjemmesiden eller vores facebook-profil for eksempler og referencer. De bedste hilsener, Uffe Karlsson Company Pictures uk@companypictures.dk tlf. 3022 6632 |
Hej
Har du overvejet at give nogle priseksempler, jeg kikke lige hurtigt på din side. (som de fleste gør når de leder..)
men jeg ville det gerne se et par eksempler i forskellige prisklasser, så jeg havde en ide om hvad man fik og hvad det koster. Selvfølgelig inklusiv en beskrivelse af forløbet af optagelserne mm.
bare en ide...
mvh Thomas