Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoproduktion til markedets billigste priser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Mangler du en video til at præsentere dit produkt, din ydelse, din service, dit budskab eller dine værdier på hjemmesiden, på dvd eller til et helt tredje formål over for kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere?

Company Pictures er altid på udkig efter spændende og udfordrende opgaver og samarbejdspartnere, store som små virksomheder, og trakterer med markedets billigste priser inden for optagelse, tilrettelæggelse og redigering af videoproduktioner.

Sortimentet er bredt, og ingen opgave er for stor, ingen for lille. Vi står for produktion af både foredrag, produktpræsentationer, virksomhedspræsentationer, interne og eksterne kommunikationsfilm, reklamefilm, digitale visitkort, virale reklamer, events, undervisning, instruktionsvideo, informationsvideo og meget, meget andet.

Du er velkommen til at kontakte mig for at indhente et uforpligtende tilbud eller se hjemmesiden eller vores facebook-profil for eksempler og referencer. 

De bedste hilsener,

Uffe Karlsson

Company Pictures

www.companypictures.dk

uk@companypictures.dk

tlf. 3022 6632

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:40

Hej

Har du overvejet at give nogle priseksempler, jeg kikke lige hurtigt på din side. (som de fleste gør når de leder..)

men jeg ville det gerne se et par eksempler i forskellige prisklasser, så jeg havde en ide om hvad man fik og hvad det koster. Selvfølgelig inklusiv en beskrivelse af forløbet af optagelserne mm.

bare en ide...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 21:51

Det er noget, jeg har overvejet.

Men da to opgaver sjældent er ens, er det svært at komme med priseksempler, der vil virke vejledende og dermed brugbare. Forløbene er også ganske forskellige og aftales typisk fra gang til gang med den enkelte kunde.

Hvis du har noget specifikt i tankerne, giver jeg naturligvis gerne et tilbud på dette :)

De bedste hilsener,

Uffe Karlsson

Company Pictures

www.companypictures.dk

uk@companypictures.dk

tlf. 3022 6632

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:03

Nej det var egentlig ikke med udgangspunkt i noget konkret.

Jeg kan godt se problemet med at der er stor forskel i forløbet, men du kunne evt. beskrive et par senarier (lille, stor, mellem) så ville jeg nok føle jeg bedre kunne danne mig et indblik i hvad det ca. ville koste og hvad man får for pengene. Der skal selvfølgelig altid ligges op til at man giver tilbud.

....personligt bliver jeg lidt skræmt af ikke at se nogen priser.og det kunne også være en måde at beskrive arbejdsgange mm. på for mig som mulig kunde

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:58

Hej,

Jeg skal i den fremtiden have lavet en masse visitkort-videoer på 20 sek. varighed. Det skal ikke være desideret optaget med at kamera, men nærmere sådan en præsentiation af en virksomhed og hvad den kan udføre. Ren tekst og evt. billeder.

Det er videoer der skal bruges på en 22" advertising skærm, hvor der ikke er noget lyd, men forskellige virksomheder kan købe 20 sek. reklameplads.

Jeg forestiller mig 4-5 forskellige videoer, hvor man så kan erstatte slogans, loger osv, så videoen kan tilpasses forskellige virksomheder.

Hvad skal sådan noget koste?

dbh Per

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 12:14

Hej Per,

Jeg har sendt dig en besked...

De bedste hilsener,

Uffe