Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuemart og søgevenlige urls

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig være rigtigt, at shoppen virtuemart ikke kan køre med  Search Engine Friendly URLs uden, at man installere noget helt andet komponent ved siden af? Den skal køre på Joomla 1.5 platform

Det virker helt tosset, og jeg håber, jeg tager fejl.......er jeg tosset eller er der nogle løsninger på dette problem jeg blot ikke kender til :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:01

Det gode ved Joomla er jo netop at du installere de udvidelser du har behov for.

Du kan bruge Joomlas interne SEF men hvis du skal bruge VM bør du bruge en af 3rd parts udvidelser til det.

Der er 3 forskellige muligheder på JED som fint kan bruges.

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 13:28

Det giver jeg dig fuldstændig ret i at det er en at de store plusser ved Joomla, at man kan installere de udvidelser man har behov for. Men det undrer mig blot, at Virtuemart ikke har fulgt med og har fåetdette implementeret direkte i VM.....men bortset fra det virker VM som et rigtig fornuftigt komponent.

Hvilken løsning af de 3 muligheder ville du benytte dig af? hvis jeg må spørge :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:29

Jeg ville hoppe på SH404sef.

Tilmeldt 10. Apr 07
Skrevet kl. 11:01

Mange tak Ronnikc, det vil jeg prøve at fifle med :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06

Virtuemart har en dk side hvor du kan finde de ting du skal bruge www.virtuemart.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)