Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er KarenDK26 på Youtube et PR stunt?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åd den råt da jeg så videoen om en mor der søgte faderen til hendes barn.

Men har lige læst denne blog om at det højst sandsynligt bare er et reklamefremstød.

Er det hele bare et PR stunt og hedder Karen slet ikke Karen og er hun bare en 27 årig skuespiller uden børn?

Jeg glæder mig ihvertfald til at høre slutningen Surprise

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:59

Jeg glæder mig også, vi sad og diskuterede den i går på facebook, noget jeg dog ikke helt forstår, hvis det skulle være et PR stunt, hvem er afsenderen ? 

Jeg kunne dog forestille mig at firmaet som står bag hjemmesiden, får en del ud af det, måske enda uden at være bevist om det.

Videoen blev set af over 60.000 på et par timer i går og blev den mest sete på youtube, ret godt gået :-)

Mit bud er vi får sandheden i løbet af næste uge, hvor hun sikkert vil være at finde på go aften danmark, eller ligende tv programmer..... hvis videoen er rigtig, så ekstra bladet efterlyste nogle som kender hende ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13

den rigtige mk:
Jeg glæder mig også, vi sad og diskuterede den i går på facebook, noget jeg dog ikke helt forstår, hvis det skulle være et PR stunt, hvem er afsenderen ? 

www.plandanmark.dk måske

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 00:25

Der er en kampagne i uge 37+38 omkring sikkersex og brug af kondom... Det kunne være afsender?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:45

Det er ret nemt at finde ud af. Se på hendes øjne når hun tale om noget der skulle have været en virkelig oplevelse! Hvis du kender lidt til NPL så kan du selv regne den ud.. Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:18
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:19

Remydk:

Det er ret nemt at finde ud af. Se på hendes øjne når hun tale om noget der skulle have været en virkelig oplevelse! Hvis du kender lidt til NPL så kan du selv regne den ud.. Big Smile

Jeg håber virkelig ikke, at du bruger din "viden" som et aktivt værktøj i hverdagen, for så lægger du op til at tage en lang række forkerte beslutninger..

NPL, NFL, DHL eller NLP - ligegyldigt, vi ved hvad der henvises til ;-)

Hun kigger op og til hendes venstre.. Visuel genkaldelse og IKKE visuel konstruktion... Og så alligevel - nogle vender systemet modsat, men det kræver at man kender hende lidt bedre end bare indslaget for at vurdere det. :-)

Når de så er sagt, synes jeg at det er interessant at se den opmærksomhed der falder af i et hav af retninger. Udover mængden af seere på youtube, har en række andre hjemmesider(mulige bagmænd) med garanti haft utrolige besøgstal i forbindelse med folks jagt på sandheden :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:32

Jørg Lange:

Jeg håber virkelig ikke, at du bruger din "viden" som et aktivt værktøj i hverdagen, for så lægger du op til at tage en lang række forkerte beslutninger..

Rettet for ikke at starte en unøvendig diskution om hvem der har den længeste.. Smile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 10:02

Nestlés

Pampers

Libresse

osv står i kø nu for at få plads på afsnit 2.

Ligner den opbygning som den svenske pige (kan ikke huske navnet) havde da hun tjente flest skr.  Hun lavede en dagbog og havde max opmærksomhed, da hun fortalte om hvilken ting hun købte, hvilken mærke tøj hun havde osv.

Smart måde at supplerer sin su på :)

Kan vi som mand annoncere efter lost kids, så er vi fri for at smide en 5 krone i hver barnevogn vi ser, for barnet skal da ikke sige han aldrig fik noget af daddy J

mvh

Juul

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:29

Remydk:

Rettet for ikke at starte en unøvendig diskution om hvem der har den længeste.. Smile

hmm... det tog du da pænt hva' :-)  Det var såmænd bare ment som venlig information, men never mind...

Jeg antager, at det er mig der ikke ved en skid -  Og det vil jeg da forsøge at leve med... :-)

Og mht. længden, går der heller ikke noget af mig ved at du erklærer dig vinder af den..

De bedste hilsner

Jørg Lange :-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)