Google plejer at skrive en "generel" forklaring på hvorfor den er blevet afvist.... hvad skriver de? Det kan være at der et spørgsmål tegn du kan klikke på og få en dybere forklaring.
Som en anden også skriver, så plejer Google at skrive afvisningsårsagen ved siden af den afviste annonce. Har du problemer med at finde det, kan du evt. følge denne guide og læs evt. denne praktiske info hvori Google forklarer at din statistik for den afviste annonce bliver nulstillet, såfremt du retter i tekst eller billede. Så hvis det er din webdestination eller den annoncerede www der er årsagen til afvisningen, bør du kun rette dette til.
Indtil videre har jeg gemt annoncen igen og nu venter jeg endnu engang på godkendelsen.
Min udfordring er, at jeg kunne ikke se deres fejltekster! -siden vidst fejl 404, så jeg var total uden hjælp. Nu venter jeg på at den godekende eller afviser den "nye" annonce og så må jeg se om deres fejlsider fungere igen.
Indtil videre tak for hjælpen, jeg skriver når jeg har fået godkende eller afvidst min annonce.
Ja, du bør nok læse Googles retningslinier hvad angår annoncetekster. Der er strenge krav til indholdet og overdreven brug af store bogstaver vil i de fleste tilfælde medføre en afvisning af annoncen.