Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråden fra Josefine Bøttger forsvandt - sikkert en lille fejl eller hva?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-09-2006 15:50:10 Forfatter:IBO 4 life
Du kan ikke vide om noget virker, indtil du selv har provet det. Seeing is Believing.....Jeg kan godt forstå noget mennesker kan være meget skeptisk over noget som giver mange andre mennesker succes, istedet for at undersøge det nærmere første inden man dømmer andre folk som vil eller allerede har succes. Her har du chancen for at komme  til Goteborg Weekend seminaret 10-12 November 2006 og møde mennesker fra Danmark, Swerige, finland og andre lande i verden. Billetten koster 2,435kr inkl. BusTransport(med retur)

Hotel+Morgenmad. For Jer der ikke ved hvordan en MLM (Multi level marketing) koncept virkelig kan producer

resultater, og hvordan det kan påvirke dit liv i positiv retning, så er dette noget at kig på. qualitytalks

Josephine Bøttger
Independent business owner.

 

Kære Josephine Bøttger,

 

Du har da fuldstændig ret i, at mange af vore fordomme er skyld i manglende lyst eller evne til at prøve nye ting her i verden. Der er også mange måder at formidle budskaber på - både gode og nærmest uheldige. Alt vi gør her i livet har konsekvenser.

Jeg mener det er positivt, at du kommer igen efter den svada du fik her på amino.dk tidligere idag, på baggrund af din nærmest uheldige formidling af dit budskab. At du også vælger at bruge mindre teksttyper samt angiver den efterlyste billetpris viser, at du gerne vil tages seriøst.

Om jeg er en af dem der tror jeg ved alting, nej - det ville være for kedeligt. Måske vi kan få en briefing fra seminaret i Gøteborg fra de aminoer der deltager - det ville sikkert lette lidt af sløret omkring MLM.

 

Med venlig hilsen

Lars C

www.plbrake.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jep hun er hermed den 3. Amino der er smidt på porten og det er da flot efter 1 1/2 år, men jeg ville da skamme mig hvis jeg var hende..

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Super flot, det er egentlig utrolig at der stadig er en god tone, eftersom debatten er vokset så meget. De fleste fora bliver børnehaver.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-09-2006 20:10:32 Forfatter: Martin Tygsen
Super flot, det er egentlig utrolig at der stadig er en god tone, eftersom debatten er vokset så meget. De fleste fora bliver børnehaver.




Det beviser en ting og det er at iværksættere generelt er mere positive, venlige og hjælpsomme end resten af befolkningen.

Dbh Martin
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
ØV. Jeg ville gerne have set et svar på, hvorfor nogen (ofte, men ikke kun, MLM folk) bruger Amino udelukkende som reklamesøjle i stedet for som et debatforum.

Men hva'' pokker... hvis jeg venter en uges tid kommer der nok en ny MLM-spammer jeg kan spørge

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Måske er det et forkert sted at spørge om dette, men denne tråd trikkede det lige.. Jeg har læst (det meste) af Aminos "juridske krims krams", men syntes ikke at jeg kan finde nogen steder beskrevet hvad man må og ikke må, som debattør på Amino..

Jeg har slet ikke set starten på denne tråd, så jeg ved ikke hvad der er foregået, -og har derfor heller ingen holdning til om det måtte være  rigtigt eller forkert, -men står der noget, nogen steder hvad der er tilladt og hvad der ikke er ?

 

Det er bare almen interesse

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Majbrit

Der er egentlig ikke de store regler, men læs lidt her:
http://www.thorborg.dk/amino-kom-godt-igang.htm

Overhold dansk lovgivning, lad være med at irritere andre, undlad at poste det samme indlæg mange gange og så er der egentlig ikke så meget andet jeg lige kan komme på.
Det hun gjorde var at poste lamme tilbud i mange tråd og da jeg bad hendes stoppe, så fortsatte hun blot. Så beder man om en udmeldelse. Men bevares, kommer der en undskyldning, så er jeg da til at snakke med.

Dbh Martin
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Martin og nu har jeg selvfølgelig lidt røde ører, for det kan jeg jo faktisk godt huske at have læst, da jeg tilmeldte mig, -men på denne tid - kan glemsomheden altså overmande een

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-09-2006 23:39:39 Forfatter: Christobel Tak Martin og nu har jeg selvfølgelig lidt røde ører, for det kan jeg jo faktisk godt huske at have læst, da jeg tilmeldte mig, -men på denne tid - kan glemsomheden altså overmande een

 

Kære Majbrit,

 

Jeg synes ikke du har grund til røde ører, det er da bedre at du eller andre spørger til aminos "etiske" regler engang imellem, for en lille opfrisker - fremfor at Martin skal rende rundt og slå os over i hovedet med den. Personligt anede jeg ikke at der var nedskrevet et "etisk" regelsæt - faktisk er jeg imponeret over den forudseenhed der her ligger for dagen. Det var der mange der kunne lærer lidt af i vort lillebitte land.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er nu heller ikke fordi jeg går grædende i seng om lidt :) Men hvis du ser hvor længe, jeg har været medlem (siden Maj), så burde jeg jo kunne huske det -og det kunne jeg da også, da Martin henviste til den. -Men du har da ret i, at en genopfriskning engang imellem ikke er af vejen :)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)