Friis har du så ikke overvejet at kontakt surftown ?
Allan |
Jo og de har engang gjordt det for mig, men de er bare så p.... langsomme og ingen tlf support..
Så ville være meget hurtige herinde :-)
Friis har du så ikke overvejet at kontakt surftown ?
Allan |
Jo og de har engang gjordt det for mig, men de er bare så p.... langsomme og ingen tlf support.. Så ville være meget hurtige herinde :-) |
Eller du kunne tage en kikker i deres FAQ /allan |
Hastværk er nogen gange lastværk, jeg ville stadig have mere tålmodighed og få dem til at hjælpe mig, men det er op til dig. /allan |
Så fandt jeg lige ud af man et andet sted skal godkende det. Underligt. burde jo bare være samme sted. Lav det om et sted og godkende et andet sted.. Mystisk.
Men mange takr for jeres hjælp det burde gå iorden indenfor noget tid så :-)
så nu burde opret-gratis.dk om kort tid gå til opretgratis.dk Mikkel |
hehe fejl 40 til en anden gang kandu bruge dette tool
/allan
|
he he ja, men ejer ikke tålmodighed, noget jeg burde lærer.. Men mange tak allan for din hjælp |
Jeg har skam samme problem som jeg forsøger at arbejde med /allan PS jeg er fra hadsten og kunne også overtales til en øl en dag. |
går der mere end 12 timer bliver jeg meget utålmodig og sætter altid noget igang, men jo der skal arbejdes en del på det :-P men når man er ivrig er det tit svært |
Hvis du skal viderestille et domæne en anden gang, så spar besværet med at rode med alskens viderestillingsfunktioner fra din host. Det er nemmere at bruge en viderestilling via en .htaccess-fil. Og så har man også fuld kontrol over, hvilken slags viderestilling det bliver. Det er at foretrække, at man bruger en såkaldt 301 redirect, så værdien af evt. links til det omstillede domæne bliver overført med. Det gør de ikke med meta refresh eller langt de fleste former for viderestilling fra hosts. For præcise instrukser om hvordan man laver sådan en .htaccess-fil, prøv at google 301 redirect htaccess eller tilsvarende. (og for de utålmodige virker .htaccess-filer straks, så man fluks kan teste, om det er rigtig sat op) |