Hejsa! Jeg er ny her på Amino, så hej til allesammen. Jeg står og mangler et slogan til min nystartede virksomhed, og jeg kan simpelthen ikke finde på noget. Den hedder "Blæserværkstedet". Jeg reparerer musikinstrumenter, nærmere betegnet blæserinstrumenter. Det vil sige trompeter, horn, basuner, tubaer, klarinetter, tværfløjter og saxofoner. Mine kunder er derfor også først og fremmest musikere selvfølgelig, men også musikskoler og orkestre. Mine kernekompetencer er, at jeg tilbyder professionelle kvalitets reparationer til Danmarks laveste priser. Så professionalisme, kvalitet og pris er de tre vigtige elementer for mig. Desuden siger jeg at jeg kombinerer traditionelt håndværk med den nyste viden og de mest moderne værktøjer. Jeg håber der er nogen der kan være mig behjælpelig. Mvh Jean-Michel Clemmensen |
DU SKRIVER:
Mine kernekompetencer er, at jeg tilbyder professionelle kvalitets reparationer til Danmarks laveste priser. Så professionalisme, kvalitet og pris er de tre vigtige elementer for mig. Desuden siger jeg at jeg kombinerer traditionelt håndværk med den nyste viden og de mest moderne værktøjer.
Da jeg selv er musiker, ved jeg at mit kære instrument betyder alt for mig - så JA, man forventer prof. kvalitetsrep. - men det harmonerer ikke med Danmarks laveste priser...
jeg ville i hvert fald IKKE bruge dig... - hvis du er billigst, for det indikerer at du ikke "er noget værd"
Sådan noget som reparationer, er " i vores brance" vel primært "mund til mund" metoden - den ene blæser taler med den anden blæser - og er den "ene blæser" imponeret over dit stykke arbejde, vil den "anden blæser" automatisk ringe til dig... "næsten" uafhængig af, hvad du koster...
Jeg vil skippe "dks billigste priser"
et pay off kunne være!??!?!!? BLÆS IGENNEM!!! el. blæs ikke på kvaliteten...