Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre jeres vurdering på det nye design samt brugervenligheden på www.dinwellnessguide.dk

Er der noget jeg kan gøre bedre?

Venlig hilsen

Martin Hedegaard

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

mit første indskyldelse er at der ikke er noget der signalerer wellness!

Men! Det er nok en subjektiv holdning, og er meget bestemt efter hvad den enkelte forstår ved wellness; jeg tænker afslapning, velvære, spabade, varme massagesten, åkander(?!), saunaer, cremefarvede bloklys osv.

Men, da jeg samtidigt kan se, at din side skal fungere som reklamesøjle for herbalife-produkter, så forstår jeg måske mere dit design- og fotovalg.

Generelt synes jeg mere at din side signalerer fitness, træning og ernæring. Og dybest set så har wellness (den enkeltes velvære) jo ikke nødvendigvis noget med kropsfremtoning at gøre, men mere et spørgsmål om sind.

Ovenstående et udslag for hvordan en udenforstående ser din side; spørgsmålet er jo naturligvis mere, hvorvidt din målgruppe kan associere sig med de signaler din side sender.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Farve- og billedmæssigt synes jeg det er flot og udstråler velvære og sundhed. Men 1 ting der genere mit grafiske øje, er at jeg synes det er for klemt! Der kunne sagtens være mere luft på siden, så det bliver mere let og "sundt" at se på. Og produktmenuen ovre til venstre synes jeg egentlig bare skulle op til de andre menuer.

Men jeg må indrømme, at jeg ikke lige fangede nøjagtig hvad det var siden gik ud på, før jeg læste mig lidt til det. Navnet wellnessguide giver indtryk af en guide hvor man kan finde vejledning og købe produkter indenfor kost, motion og velvære generelt. Og jo mere jeg læser får jeg indtryk af, at der er lagt størst vægt på at forhandle herbralife produkter. Kunne det generaliseres lidt, så Herbralife ikke skinner så kraftigt igennem, eller omvendt lægge meget mere vægt på det? Hvad satser du mest på?
Den konflikter lidt mellem at være en guide og en webbutik! 

 

Ellers virker det fint med indkøbskurv osv og synes det er fedt, du laver mersalg ved at skrive opgrader dit program blabla... super. Selve "butikken" er let og anvendelig.

 

:-) Dorthe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)