Jeg har lige startet en helt ny online markedsplads op. Siden er 100% gratis, det eneste det kræver er at du opretter en bruger, så kan du oprette gratis annoncer og skrive kommentar til andres annoncer.
Det lyder da super dejligt :-) Glad for du synes om siden og har lyst til at bruge den..
Ser frem til at få dine varer ind ;-)
Mikkel
Det gør jeg også!
En ting som jeg har lagt mærke til, du skal huske at skrive at folk skal bruge Http:// på deres url for ellers danner (wordpress?) en adresse på din egen side bare med /www.adressen.dk efter din url.
Jeg har skrevet et eks. der hvor folk skal udfylde hjemmeside og der står også http:// foran. Men folk er lidt for hurtige til bare og trykke www. ind :-)
Ved ikke hvordan jeg skal lave det tydeligere for brugerne da det jo står lige over hvor man indtaster :-)
Tro mig, hvis det kan misforståes, så bliver det misforstået.
Tekster og betjening af siden skal være beskrivende og intuitiv. Dine kunder er ikke dumme, men du må forvente at de ikke alle sammen sidder foran en PC 8 timer og dagen, så de skal hjælpes lidt på vej. Hvis det kan gå galt, så går det galt ;-)
Feks. troede jeg at alle kunder skrev deres eget navn med stort begyndelsesbogstav. Men det gør de langt fra, så istedet for at bede dem om det (som jeg gjorde i starten) så lavede jeg et script, der selv ændrede det til stort, hvis de ikke allerede selv havde gjort det. Lidt det samme som i din situation. Hvis brugeren ikke agerer som du forventer, så sørg for at det i det mindste ikke giver problemer/ulemper for brugeren senere
Men man tænker tit at alle må vide det, men der er jo også stor forskel på noget men selv sidder med dagligt ja og så en helt ny bruger der kommer 1 gang om ugen..
Er der flere ting der skal rettes må i endelig sige til :-)