Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kortprint service for foreninger, kundeklubber med flere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænker lidt på at udvide min virksomhed med en lille side afdeling som skal kunne servicere firmaer og foreninger som gerne vil have trykte kort til deres medlemmer.

Det jeg tænker er at jeg får lavet en smart interface på nettet hvor man som kunde kan logge ind også tilføje data på kunder/medlemmer og derefter sørger vi for at der bliver sendt velkomstbrev + plastkort med navn osv. på til personen.

Tror i det er noget man kunne finde på at bruge som firma/forening?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:11

Helt sikkert! Hvis prisen på kortene kan holdes fornuftig, tror jeg at der er et godt marked for det.

Har selv set mange dårlige løsninger på medlemskort gennem tiden, og tror det skyldes at plastikkort virker uoverkommeligt for mange mindre klubber og foreninger.

// Jesper Skov

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:16

Hej Jesper

Har du en ide om hvad en fornuftig pris er for klubber/foreninger?

Jeg ser 2 muligheder:

1) få trykt kortene fra bunden på en kortprinter, dette er den dyre løsning, da farven til disse er ret dyr, til gengæld vil der ikke være de store opstartsomkostninger

2) betale et opstartsgebyr på under 1000 kr og for disse er den første pulje af 500 eller 1000 kort med i, som så bliver offsettrykt. Ved denne løsning er der en opstartsomkostning, men til gengæld vil prisen for derefter at få trykt navn, medlemsnummer med mere være meget mindre, da det så man klares med 1 farve på kortprinteren.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:26

Helt sikkert.....

Du skal nok kunne håndtere at der leveres filer, og at man kan bestille få stk. ad gangen, uden at det koster mesterslanten;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:55

Janus Lindau:

Hej Jesper

Har du en ide om hvad en fornuftig pris er for klubber/foreninger?

Jeg ser 2 muligheder:

1) få trykt kortene fra bunden på en kortprinter, dette er den dyre løsning, da farven til disse er ret dyr, til gengæld vil der ikke være de store opstartsomkostninger

2) betale et opstartsgebyr på under 1000 kr og for disse er den første pulje af 500 eller 1000 kort med i, som så bliver offsettrykt. Ved denne løsning er der en opstartsomkostning, men til gengæld vil prisen for derefter at få trykt navn, medlemsnummer med mere være meget mindre, da det så man klares med 1 farve på kortprinteren.

Hvad med at kombinere de to ting, så du både har en god løsning til alle dem som har brug for få kort og til dem som ønsker mange kort til en god pris.

Tænk også på hvordan du fx kan få unik tekst på kortene, da flere naturligvis nok ønsker medlemsnavnet printet på kortet.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)