Hej alle
Først og fremmest tak for et supergodt forum. Jeg har med interesse fulgt mange af de spændende tråde herinde.
Vi har netop fået udviklet et helt nyt webdesign til vores forretning, som beskæftiger sig med import af brugte hverdagsbiler, primært fra Tyskland. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre noget feedback på designet, overskueligheden og forståelsen for konceptet og hvorfor man skal købe bil hos os. Siden er ikke færdig endnu, mangler stadig at redigere tekster, sætte flere biler ind osv. Ligesom galleriet heller ikke er færdigt.
Vores nuværende hjemmeside er "hjemmelavet" og ses på www.kpnissen.dk Men bliver snart overtaget af denne her: http://kpnissen.sitecare.dk/site/24395.htm
Lad mig høre hvad i synes?
På forhånd tak.
Mvh. Ole |
Flash ser flot ud dog synes jeg det er overdrevet brug da både banner hele siden igennem og galleri siden er kun i flash og da flash er meget svære at søgeord optimere , end html billeder , bliver søgeord optimering opgaven noget svære for denne side
Teksten forsiden er billederne de 2 nederst står teksten i billedet i ikke som ren tekst som søgemaskiner kan læse bedre at skrive teksten direkte
Laves url som denne kpnissen.sitecare.dk/bil-til-salg ? Dette er lidt bedre for søgemaskinerne
Kommer der meget mere tekst på siden ?