Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt design!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Først og fremmest tak for et supergodt forum. Jeg har med interesse fulgt mange af de spændende tråde herinde.

Vi har netop fået udviklet et helt nyt webdesign til vores forretning, som beskæftiger sig med import af brugte hverdagsbiler, primært fra Tyskland. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre noget feedback på designet, overskueligheden og forståelsen for konceptet og hvorfor man skal købe bil hos os.

Siden er ikke færdig endnu, mangler stadig at redigere tekster, sætte flere biler ind osv. Ligesom galleriet heller ikke er færdigt.

Vores nuværende hjemmeside er "hjemmelavet" og ses på www.kpnissen.dk

Men bliver snart overtaget af denne her: http://kpnissen.sitecare.dk/site/24395.htm

Lad mig høre hvad i synes?

På forhånd tak.

Mvh. Ole

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06

Flash ser flot ud dog synes jeg det er overdrevet brug da både banner hele siden igennem og galleri siden er kun i flash og da flash er meget svære at søgeord optimere , end html billeder , bliver søgeord optimering opgaven noget svære for denne side 

Teksten forsiden er billederne de 2 nederst står teksten i billedet i ikke som ren tekst som søgemaskiner kan læse bedre at skrive teksten direkte

Laves url som denne kpnissen.sitecare.dk/bil-til-salg ? Dette er lidt bedre for søgemaskinerne

Kommer der meget mere tekst på siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Sep 09
Skrevet kl. 20:17

Hej,

Tak for input. Ja der kommer mere tekst, den er dog ikke forfattet endnu.

Mvh. Ole

Tilmeldt 9. Sep 09
Skrevet kl. 12:56

Hej Alle,

Er der ikke nogle flere der kunne tænke sig at give lidt feedback?

Mvh. Ole

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:03

Et par hurtige kommentarer:

• Billedet af bilen (den udvalgte) er ikke klikbart. Det bør det være.
  • Billederne af bilerne ved listevisning er delvis klikbare. Nogle steder er det ikke. Det bør det være overalt.
  • Og så ville jeg lave knapperne i en anden farve. Fx har du lavet en fin "Print"-knap, men den er svær at se når alt er i samme farve. Fremhæv dine Call To Action meget mere, fx ved at bruge grøn som farve når det er der du vil have brugeren til at klikke.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)