Hejsa, så prøver jeg igen. Jeg er en 37 årig indretningskonsulent studerende, der søger et deltidsjob indenfor indretning. Har tidligere søgt hos indretningskonsulenter, men ingen svar fået, så jeg tænkte jeg ville høre jer der ejer en fysisk indretningsbutiki Københavnsområdet, om I skulle have brug for en som mig? Jeg bor I Hellerup med min forlovede og vores 2 mopshunde, har ingen børn eller planer herom. Jeg brænder for faget indretning, og som tidligere uddannet sygeplejerske, er jeg vant til stressede situationer og til at have mange bolde i luften. Jeg havde tænkt mig en deltidsstilling, så jeg i min fritid kan passe min uddannelse til indretningskonsulent. Jeg har et halvt års pause fra min uddannelse til Multimediedesigner, mangler kun de afsluttende eksamener, men fordi jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal bruge uddannelsen har jeg brug for en tænkepause, hvor jeg fuldt ud kan koncentrere mig om min store hobby indretning. Under mit kursus til boligstylist, fik jeg meget ros af læreren, som sagde jeg var på grænsen til at være hendes yndlingskursist. Jeg er villig til at betjene kunder, lave forefaldende arbejde, tage med ud til kunder, mm. Glæder mig til at høre fra dig. Mange hilsner Lone Søderberg
|
Ejer du en indretningsbutik??
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Vh Lone
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)