Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er 3 ivrige iværksætter, som har fået startet  en portal op til frisører - og hjemmesiden er i gang med at blive finpudset med de sidste detaljer osv. så i skal nok få den at se herinde snart.:) men det vi mangler i vores team, er en person med kompetance indenfor programmering/design - Så vores team er rustet til fremtidige forbedringer af hjemmesiden..  På nuværende tidspunkt er opgaven er ulønnet som den også er for vores eget vedkommende, da vores indtægt går til  investering i markedsføring og diverse reklame artikler.

I kan læse om konceptet på: www.hairdesign.dk 

Hvis det har fanget DIN opmærksomhed, og du godt kunne tænke dig at være med til at skabe noget nyt og innovativt - så kontakt mig herinde via PB eller via info@hairdesign.dk

mvh.

YK  

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:04

Hej YK

Jeg er ikke personligt interesseret pga. jeg har nok andet på agendaen, men jeg vil gerne lige forsøge at sætte jer lidt ind i min tankegang som programmør, når jeg læser et indlæg som dette.

Man bliver ofte tilbudt andele i koncepter, mod at udføre arbejdet. Dette er lige præcis der, hvor alle mine alarmklokker vil ringe - fordi jeg er ikke klar over, hvad modparten vil tage sig af, for at beholde vedkommendes anpart. Dét at få en ide koster ingen penge eller energi, men at få den implementeret og ført ud i livet gør.

Hvis ikke der er løn i arbejdet, så skal der noget andet på bordet, enten i form af garanteret antal timer, der vil blive brugt på salg fra andre anpartshavere, og hvilke ressourcer de generelt vil tilføre.

Nu skal jeg ikke kunne sige, om det allerede har væltet ind med interesserede programmører, men hvis det skulle vække min interesse i en periode, hvor jeg var mindre beskæftiget, ville jeg have svar på, hvad jeg ville få ud af ikke bare at implementere et lignende koncept selv.

Jeg håber du tager det positivt, og håber at ovennævnte kan hjælpe jer til at finde den rette.

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Hej Allan.  for det første - tak for dit respons:)

målet med at dette inlæg er også at finde en kompetance dygtig programmør - som skulle være en del af projektet - det vil sige, på ligefod med os andre 3;)

Er udmærket godt klar over at intet er gratis - og det forventer vi heller ikke at programmørern skal gøre for vores kompetancer ligger i markedsføring, det mere adminstrativt og salg- så for at fuldende teamet mangler vi kun en programmør.

vh.

YK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)