Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskaber i Rudersdal eller omegn?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være tid til at min virksomhed flytter ud af dagligstuen, så jeg søger et kontorfællesskab, kontorhotel eller kontorplads i eller i nærheden af Birkerød (Holte, Farum, Hørsholm).

Jeg har ikke de store krav - skal blot bruge et skrivebord, en stol og en internetforbindelse ;-)

Har søgt på Aminos lokalebørs, men synes ikke der er det store udvalg nord for København.

 

På forhånd tak,

Christian

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad laver din virksomhed ? Jeg spørger fordi vi muligvis har plads til en virksomhed/mere men det skal være en der har relevans til mn og den andne på kontorets branche (skatterådgivning + bogholderi) .

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Det er ved at være tid til at min virksomhed flytter ud af dagligstuen, så jeg søger et kontorfællesskab, kontorhotel eller kontorplads i eller i nærheden af Birkerød (Holte, Farum, Hørsholm).

Christian

Hej Christian,

Jeg ved ikke om Nærum er for langt væk, men her er det et par kontorer at vælge imellem:

http://www.globe.dk/lokaler%20til%20leje

Det ligger lige ved det gamle SKAT og er små ti minutters kørsel fra Holte.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Er uddannet økonom, men min virksomhed beskæftiger sig i højere grad med webdesign, søgemaskineoptimering og e-handel.

Det er nok ikke helt relevant nok for en skatterådgiver og bogholder, men jeg har fuld forståelse for jeres ønske om at dele kontor med ligesindede. Den geografiske placering var ellers perfekt.

 

Med venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Det ser meget interessant ud, og er noget jeg bestemt vil overveje...

Kender du lokalerne, og ved du hvilke typer virksomheder (ud over forlaget), der er I de andre lokaler?

 

Med venlig hilsen,

Christian

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Hej Bent,

Er uddannet økonom, men min virksomhed beskæftiger sig i højere grad med webdesign, søgemaskineoptimering og e-handel.

Det er nok ikke helt relevant nok for en skatterådgiver og bogholder, men jeg har fuld forståelse for jeres ønske om at dele kontor med ligesindede. Den geografiske placering var ellers perfekt.

 

Med venlig hilsen,

Christian

Nej det hænger ikke helt sammen. Ikke at det ikke ville kunne gå men der er ingen synergi-effekt eller samarbejdsmulighed i det. 

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Kender du lokalerne, og ved du hvilke typer virksomheder (ud over forlaget), der er I de andre lokaler?

Jeg kender ikke noget til dem udover at de har været annonceret i et par måneder efterhånden.

Jeg ved heller ikke om der er andet end de 3 lokaler de har annonceret til rådighed, men jeg tror umiddelbart at man kun deler hus med forlaget.

De ligger også rigtig attraktivt hvad parkering angår og var det tid til at mit firma skulle flytte hjemmefra, så ville det helt sikkert være et sted jeg ville kigge nærmere på.

Tommy

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg har kigget på lokalebasen.dk, men synes ikke der var så stort et udvalg.

Men tak for hjælpen anyway...

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 

Jeg ved ikke om det er for langt væk men jeg har et ledigt lokale på ca. 17 kvm med alarm og internet pris 3.244/md excl. moms.

 

Du kan se meget mere på www.lundqvistejendomme.dk

'

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)