Jeg vil gerne have kritik af sidens tekst helt ned til stavefejl. Jeg er ikke så stærk til og lave sådanne ting.
Okay :-)
ret:
Har i en forening, klub eller andet ligende min. 20 brugere – så vil vi gerne tilbyde jer:
til
Har i en forening, klub eller andet lignende med min. 20 brugere, så vil vi gerne give jeres medlemmer 5% – 25%* rabat på alt tøj hos Tex-tryk så længe i linker til os, hvis i linker til www.tex-tryk.dk
-----
Slet de næste linjer:
Hvis i linker til www.tex-tryk.dk
Giver vi jeres medlemmer flg. fordele :
Medlemmerne får 5% – 25% (alt efter hvor på jeres side vi bliver placeret og hvor høj en pagerang jeres side har) På alt tøj hos tex-tryk så længe i linker til os.
Vi forbeholder os ret til ikke at godkende jeres hjemmeside.
-----
Tilføj dette til sidst:
* Rabat kan variere efter krav vi stiller. God pagerank og placering af linket giver større rabat. Desuden forbeholder vi os retten til at godkende jeres hjemmeside.
--------------
Så hele teksten skal se sådan her ud:
Har i en forening, klub eller andet lignende med min. 20 brugere, så vil vi gerne give jeres medlemmer 5% – 25%* rabat på alt tøj hos Tex-tryk så længe i linker til os, hvis i linker til www.tex-tryk.dk
* Rabat kan variere efter krav vi stiller. God pagerank og placering af linket giver større rabat. Desuden forbeholder vi os retten til at godkende jeres hjemmeside.
Det var det :-)
/ Morten