Tak for handlen. De bedste hilsner John Nielsen |
jeg har ikke modtaget nogen pb
christian
Tak for handlen. De bedste hilsner John Nielsen |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
jeg har ikke modtaget nogen pb
christian |
Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning
Hej, Mine whiteboards er netop ankommet i fin stand. De ser rigtigt gode ud, så mange tak for handlen. |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Hej Christian, Må ærligt indrømme at jeg helt havde glemt dig i mængden. Skriver lige i aften. |
Hej Bjørn, Det er jeg glad for, det er mig der takker.. John Nielsen, Nielco IT -> Ja det kan være det bliver aktuelt :-) Oluf Nielsen -> Lige umiddelbart ved jeg det ikke, men det kan da undersøges.. Vender lige tilbage. |
Whiteboards også modtaget her, tak Har dog ikke pakket dem ud endnu, men indpakningen ser heldigvis ikke alt for medtaget ud, så mon ikke de er sluppet nådigt fra postdk. Også tak for handlen herfra!
|
Ja de har det med at være ret hårde ved de søde pakker.. |
En lille heads-up. Hvis du for at få al folien af Whiteboardet, tænker at du lige vil skrive panelerne af så lad være. Det er ikke lavet til at blive skruet fra hinanden : ) |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Hejsa Har du mulighed for sende et billede af dem med stativ til rl SNABEL-A getashop.dk? Skal lige se hvor meget de fylder |