Det lyder som en ganske fornuftig pris. Jeg ser frem til at høre mere. |
Jeg vil gerne aftage 4 stk uden stativ, kan du også sende mig en samlet pris inkl. levering
Det lyder som en ganske fornuftig pris. Jeg ser frem til at høre mere. |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Jeg vil gerne aftage 4 stk uden stativ, kan du også sende mig en samlet pris inkl. levering |
Hej, Hvis du har flere uden stativ, vil jeg gerne aftage 1 stk. 90 x 120 til vægmontering. Sender faktureringsoplysninger, hvis du er rar at bekræfte salget. Dbh. John Nielsen |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg er desværre nødsaget til at uskyde priser for lev. til imorgen da jeg først lige er kommet ind af døren.. Lannng dag :-) Vender stærk tilbage i morgen.. |
Halløjsa! Har du fundet ud af hvor meget det koster at sende 2 uden stativ til Odense Christian |
Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning
Ja netop lige nu.. Det koster 160 kr. pr pakke uanset landsdel. 2 stk vil godt kunne pakkes til en pakke. |
OK, Hvis du bekræfter, at jeg har købt en af dem uden stativ (90cm x 120cm) så sender jeg faktura oplysninger. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Sorry havde lige oversaet din tidligere besked. Men din ordre er hermed bekræftet.. Send evt til info@karrieredroem.dk |
Hej, Gælder ovenstående leveringspris også for dem uden stativ? Så vil jeg nemlig gerne lægge en ordre på to. |
Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal
Ja det gør den.. |