Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til højere placering på google ud fra enkelte produkters søgeord

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg har en shop i oscommence og har fået det lavet således at jeg kan indføre titel meta description og keywords direkte når jeg lægger et produkt ind.

Ligeledes har jeg lavet lidt linkbuilding via linkkataloger, ved godt at det ikke nødvendigvis giver det store, men har svært ved at lave indgående kvalitets links.

Ex. Vil jeg gerne ligge højt placeret hos google på ordet spionkuglepen, som henviser til produktsiden hvor jeg har spionkuglepennen til salg. Men jeg ligger altid nederst på side 1 eller øverst på side 2, hvad kan jeg gøre for at komme op blandt de øverste? Jeg ved godt at der har været mange generelle spørgsmål omkring problemstillingen, men tænker helt specifikt i min situation og med mine kundskaber.

Jeg håber i vil hjælpe mig og i må gerne svare på en meget brugervenlig måde, da jeg virkelig ikke har de store tekniske kundskaber.

Tak:-)

Hilsen
Ivork

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 20:41

Det første du skal gøre, er at få sat H1-tags på dine overskrifter. Det tager ca. 5 minutter i oscommerce.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:59

Et hurtigt kig viser mig, at du har meget få links til undersider i din shop. Arbejd på at få nogle flere links direkte til dine vigtigste produkter. Jeg tror ikke, at der skal ret mange direkte links med passende ankertekst til, før din spionkuglepen-side vil bevæge sig opad.

Her er en start: Spionkuglepen

Og som en sidebemærkning virker din shop overhovedet ikke i min FF 3.0. Beskrivelsestekster og billeder mangler og alle menuteksterne er på engelsk. Spøjst.

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 21:55

Hej

Tak for svaret:-)

Lige for at understrege min uvidenhed. hvordan sætter jeg H1-tags på mine overskrifter?

Ser frem til at høre fra dig

Mvh.
Kristoffer

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 22:11

Hej

Mange tak for hjælpen.

Beklager igen min uvidenhed. Men Linkkataloger kan vel ikke bruges det til dybe links, vel?
Hvis ikke, har du nogen forslag hvor man så kan lave de dybe links?

Ved virkeligt ikke hvad problemet er med FF 3.0 og siden:-(

Mvh.
Kristoffer

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:55

Du skal have fat i din index.php som ligger i roden af dit bibliotek.

Overskriften ser sådan ud i en standard OScommerce:

<td><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
          <tr>
            <td class="pageHeading"><?php echo HEADING_TITLE; ?></td>
            <td class="pageHeading" align="right"><?php echo tep_image(DIR_WS_IMAGES . 'table_background_account.gif', HEADING_TITLE, HEADING_IMAGE_WIDTH, HEADING_IMAGE_HEIGHT); ?></td>
          </tr>
</table></td>

Det du skal have fat i er dette stykke kode, som findes 3 steder i index-filen. Alle 3 skal laves om:

<?php echo HEADING_TITLE; ?>

Den laver du om til:

<h1><?php echo HEADING_TITLE; ?></h1>

Brug evt. dit softwares søgefunktion til at finde koden.

Det er en nem, men effektiv, lille opgave, som bør lave på alle dine indholdssider. Men Index-filen er den vigtigste.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:31

husk at skifte navn på dine billeder kald spionkuglepen billedet for spionkuglepen.(filtype) evt sort spionkugle pen.(filtype) og hvid spion kugle pen.(filtype) hvis du har mange forskellige billeder

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 11:30

Hej Igen

Ville meget gerne høre omkring forslag til sådanne sider hvor jeg kan placere dybe links, da jeg ikke synes at jeg kan lave dem hos links katalogerne.

Ligeledes vil jeg gerne høre om det ødelægger effekten hvis man har flere flere dybelinks på samme side, altså hvis jeg som nedenfor:

Spion kuglepen
Spion ur
spionkamera

Altså linker til 3 forskellige undersider, men da de alle sammen er placeret hos amino, vil de så neutralisere hinanden. Eller vil de kun hæmme hinanden hvis det var til samme side de linkede til?

Endnu engang tak for jeres hjælp,

Mvh.
En ydmyg videnstørstig amino

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 11:53

Tak for hjælpen

Jeg har nu indført h1 i index.php, er det gjort rigtigt?

Du skriver at det bør laves på alle mine indholds sider, igen må jeg af uvidenhed spørger: dvs. alle sider som jeg ønsker at kunder kan lande på, som varersider og forside osv? Hvordan i oscommence finder man hver enkelt indholdholds side og indsætter kodningen i?

Mange gange tak for hjælpen indtil videre:-) Det er guld værd

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 12:22

Hej og tak for dit råd

Jeg vil lige høre. Når jeg skriver mellemrum i billed titlerne, exempelvis lille spion kuglepen, så ændre oscommence det til 2gb%20spion%20kuglepen.gif, jeg ved ikke helt hvorfor. Men vil det ødelægge effekten af søgeordret i billedets navn?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)