Hej Aminoer Håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg har en shop i oscommence og har fået det lavet således at jeg kan indføre titel meta description og keywords direkte når jeg lægger et produkt ind. Ligeledes har jeg lavet lidt linkbuilding via linkkataloger, ved godt at det ikke nødvendigvis giver det store, men har svært ved at lave indgående kvalitets links. Ex. Vil jeg gerne ligge højt placeret hos google på ordet spionkuglepen, som henviser til produktsiden hvor jeg har spionkuglepennen til salg. Men jeg ligger altid nederst på side 1 eller øverst på side 2, hvad kan jeg gøre for at komme op blandt de øverste? Jeg ved godt at der har været mange generelle spørgsmål omkring problemstillingen, men tænker helt specifikt i min situation og med mine kundskaber. Jeg håber i vil hjælpe mig og i må gerne svare på en meget brugervenlig måde, da jeg virkelig ikke har de store tekniske kundskaber. Tak:-) Hilsen |
Det første du skal gøre, er at få sat H1-tags på dine overskrifter. Det tager ca. 5 minutter i oscommerce.