Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjemmeside: Tilbud den kommende uge, 999 kr.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogle af jer Aminoer står og mangler en hjemmeside til jeres firma (eller andre ting), så er det denne uge i skal slå til. Til og med søndag d. 13/9 sælger Mcoroklo CMS meget billige hjemmesider:

999kr + 300kr/året 

Se mere på www.mcoroklo.dk. 

Systemet indeholder alt der er behov for. Webadresse+Webhotel, flot design lavet af en designer, et system hvor i selv kan ændre alt (kort sagt der er ikke behov for mig) og lidt andre ting.
Der er ikke virkelig mange muligheder i systemet, som mange større hjemmeside firmaer har, men det afspejler prisen også. 

Det er primært tiltænkt mindre firmaer som har behov for en side med kontaktoplysninger, tidligere projekter, referencer og lignende - Ikke store firmaer med avancerede behov.

www.mcoroklo.dk 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:58

Skal man betale 300 kroner om året for CMS systemet selvom man hoster på egen server/webhotel?

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:11

Har du ingen referencer på design som vi kan se?

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:18

Desværre.

Det er et ret nystartet projekt, og jeg har kun det design du ser.

Jeg har en designer ansat som jeg betaler per design han laver. Så jeg beder ham om at producere et design til hver side jeg sælger.

Og du kan selvfølgelig bare hoste det på dit eget webhotel m. tilhørende domæne :-) Så koster det dig 0kr/året.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)