Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website har brug for kritik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Så er muligheden her igen for virkelig at komme med noget kreativ og brugbar kritik af en modtagene nybagt website ejer:)

www.jiadaleather.com

Alle er velkomne til at skyde løs fra hoften

Hit me!!

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:32

Den fond der er brugt er grim, burde være mere blød og farverne er rigtig kedelige..  Synes næsten hele hjemmesiden skal laves om, er i hvertfald ikke en hjemmeside jeg ville benytte!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:02

Miloz:

Den fond der er brugt er grim, burde være mere blød og farverne er rigtig kedelige..  Synes næsten hele hjemmesiden skal laves om, er i hvertfald ikke en hjemmeside jeg ville benytte!

Jeg synes bestemt ikke at du skal lave hele hjemmesiden om, synes ikke det står så slemt til som Miloz skriver. Du kunne måske starte med at ændre fonten i din produkt kategori.

Hvorfor har du den kinesiske titel stående i headeren på den engelske side??? Det giver ikke rigtig nogen mening, medmindre I gerne vil slå på at det er kinesisk ;)

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:26

om´er

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Hej,

Syntes ikke du skal ændre noget på din side, siden er fed som den er nu.

Kan godt lige den stil mange kinesiske leverandører har på deres side, det er anderledes og "gammeldags" men det fungere fint.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 13:34

Hejsa

Nu er det ikke meningen det skal være en buh-koncert, men jeg er enig med de andre.. din side ligner alt for meget en af de utallige kinesiske hjemmesider som er dårligt designet..

Du kunne gøre det så meget bedre?

Er helt enig i at din Font er helt forkert, det ser meget amatør agtigt ud.. og når du nu sælger læderprodukter hvorfor så ikke lave siden i nogle flotte brunlige nuancer ?

Vh Rose

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)