du ligger også som nr.8 hos mig her :-) |
FRIIS INVEST - OpretGratis.dk:den ligger nr 8 her....
Tog lige mine solbriller af så jo den er god nok!
/allan
du ligger også som nr.8 hos mig her :-) |
Tog lige mine solbriller af så jo den er god nok! /allan
|
hmm det lyder da underligt ........ ligger jeg ikke samme sted hos alle ? |
okay mange tak.. Troede bare man automatisk lå samme sted i hele landet.. Men rart at jeg så ligger ca samme sted og det ikke bare er mig der ser syner eller ønsetænkning Mange tak for jeres svar. Er det realistisk og komme til at ligge nr 1 for gratis annoncer ? Og hvad skal der til.. |
Godt indhold og "masser" af links fra kvalitets sider der relatere til "gratis annoncer" burde gøre det. Der er et par store spiller i den søgning (Gul&Gratis, FindAlt) men umildbart syntes jeg ikke nr. 1 Annoncelisten, ser ud til at være alt for svære at slå (De ser ikke ud til at havde mange links eller høj pagerank). Jeg tvivler på at de store spillere vil optimere på søgningen, men hvis de beslutter sig for det, får du nok svært ved at slå dem. Hvis dit site får virkeligt godt indhold, kan du jo nemt få masser af mennesker til at linke til dig også kommer det jo næste af sig selv :) |
Mit indhold bliver jo folks annoncer med 16 kategorier og regner da med der kommer mange indlæg. Jeg regner med at sætte siden på en del kataloger og der igennem få link... Så vil jeg have nogen bannere ud på div hjemmesider så folk kommer til at kende siden. Mit først delmål er at jeg skal forbi annoncelisten og slå dem af pinden og tage den første plads. De har ca 5,200 link der peger mod dem og det virker da af en hel del. mener ikke de har pagerank, men ikke sikker
|
"Gratis Annoncer" er vel heller ikke den fedeste frase at ranke på? Det er da absolut ikke en søgesætning jeg ville bruge hvis jeg skulle finde et sted at sælge mine brugte ting. |
"Gratis annoncer" blev søgt 1000 gange i august, så det er vel en ok frase at have en god placering på... |
Hej Jan, Jeg går ud fra, at du har brugt Googles Søgeordsværktøj for at komme frem til det tal? I så fald skal du huske at skelne mellem "bred søgning", der er standardindstillingen og "eksakt", der giver antallet af søgninger på præcis det udtryk, man indtaster. I dette tilfælde er der estimeret 1.000 søgninger på den brede variant, som også indeholder "gratis bolig annoncer", "gratis annoncer på nettet" og alle andre søgeord, hvori de to ord "gratis" og "annoncer" indgår. Ser man i stedet på "eksakt", er den estimerede globale månedlige søgevolumen på 390. |