|
Hej Aminoer. Jeg har lige fået lavet et program der automatisk henter fakturaer dannet i Dandomain og danner en csv-fil til dit regnskabsprogram. Programmet kræver at du benytter Dandomains webshops fakturamodul samt har import/eksport-modulet. Programmet laver en kommasepareret fil til indlæsning i dit økonomisystem (f.eks. e-conomic, winfinans eller summa). Den konterer indtægter efter din anvisning (porto og betalingskort-gebyr krediteres på konti du definerer). Varelinier konteres alt efter om de indeholder moms eller ej. Jeg har f.eks. brug for at varelinier med 0% moms konteres på en særlig konto i mit regnskab til brugtmoms. Varelinier med 25% moms krediteres på den normale omsætning - begge konti du definerer.
Jeg overvejer også at få det indlæst i e-conomic via deres api - automatisk - er der interesse for det og er der folk der har lyst til at betale lidt penge for det? Vi snakker om et stykke software I kan købe af mig, - ikke noget der skal lejes.
Alt det med lagerstyring må I selv klare - vi snakker kun om at få bogført fakturaerne i e-conomic som man normalt ville - der afløftes altså hverken debitorinformationer eller andre ting der er unødvendige for en minimal bogføring.
Har I nogen spørgsmål ? Er der nogen der er interesserede? Programmet kan I som udgangspunkt få uden beregning som det er nu. Venlig hilsen Jørgen Olsen |
Dandomain ordre-eksport program lavet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem