Tak til Hans og Peter. Jeg er nok stærkt tilbøjlig til at give Peter ret (især i de ting han også gav mig ret i :) Det at lave en visuel identitet til et firma handler væsentlig mere om end bare at give dem en vare (som et kilo havregryn), men en selvforståelse. Jeg forstår ikke helt du siger, Hans, at du ikke medregner den tid du bruge på at være kreativ odsl. - du er jo selv kreativ (og ret god til det, har jeg kunne se.) Det er for mig at se en dårlig måde at drive sin virksomhed på, hvis man mener, at dét at lave et logo giver een en dårlig timeløn - så er det enten fordi man bruger for lang tid på det eller at man underbyder sig selv (uanset om det så fører til, at man får endnu en chance for at kunne underbyde sig selv engang til, hvis man nu har gjort et godt stykke arbejde og er blevet anbefalet). Jeg er iøvrigt glad for at vi snakker om dether: prissætning når man er kreativ, og hvor svært det egentlig kan være; så tak :) Jeg vil lige igen foreslå, at vi kunne lave dether logo sammen - ikke for at tjene penge (Peter vil jo gerne bruge dem på polske damer lissom jeg måske også har mest tendens til ;) - men mest fordi jeg synes det kunne være at lyfte vores amino-bekendtskab en smule ved, at vi prøver at løse en opgave i fællesskab og i fuld offentlighed. |
Hans, tak for dit bidrag. Jeg synes bare inden vi giver den gas, at vi på enellerandenmåde lige skulle aftale at her arbejder vi sammen og bruger pengene på noget vi kan være fælles om. Jeg vil også lige høre Nikolaj om, om han vil være med på at samarbejde på denher måde - også selvom hvis det ender med, at du får et logo du vil have og at du skal indbetale vores fælles gebyr til f.eks Klokkefrøes Fredning :)
Lad mig sige det sådan, at jeg VIL ikke være med til at tjene de 500.- uden at få noget mere for det end en kollektiv oplevelse af at vi arbejder sammen.