Jeg søger en programmør partner til fælles udvikling a software. Jeg søger en privat person/freelancer ikke en virksomhed.
Til at starte med er projekt 1 en html generator der kan genererer html dokumenter fra pre indtastede oplysnnger. Ja jeg er klar over der findes mange derude, og at det er simpelt. Jeg har dog nogen meget unikke funktioner jeg gerne vil have bygget ind i. Jeg har en del software ideer jeg gerne vil have udviklet, men mine tekniske færdigheder i programmering rækker ikke til mine visioner. Jeg søger derfor en partner som vil være en del af et team hvor der bliver udviklet nyt og unikt software og løsninger der har muligheden for at blive rigtig stort. Lad mig høre fra dig, om dine ideer og dine færdigheder og lad os lave et team der kan udvikle fremtidens gode ideer. Jeg leder efter en hardcore gut der har evnerne til at gøre de vilde drømme til virkelighed. Hvad jeg mangler i programmeringsevner kan jeg erstatte med mange andre ting hvor du måske mangler visioner eller midler til at gøre dine drømme til virkelighed. Smid mig en mail på brainstorming@live.dk |
Programmør partner søges !!!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)