Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er personligt rigtig glad for goldenplanets openbizbox løsning, meget enkel, pædagogisk og voldsom flot

Og nej, jeg får ikke penge for at sige/skrive det her, er bare skideglad for den løsnig. I kan evt. tjekke min shop og vurdere selv, www.atmengros.dk, og jeg kan absolut ikke programmere.

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:55
Hej,

Du kan jo bruge webportalen JoomlaVirtuemart webshop løsningen. den er lækker, og den er ved at blive ret populær. du betaler kun for design og opsætning af shopen og selvfølgelig en gatway hvis du skal have betaling med betalingskort inklusiv Dankort.

den kan SEO sikres (søgemaskineoptimering) + mange ekstra moduler.

ingen, ingen dyere licenser og afgifter for shopen / år betales kun en gang! kun for gateway skal du betale, altså hvis du skal modtage betaling med betalingskort, ellers kan du have bankoverførelse, paypal med mere.

har du lyst eller vil prøve en demo kan du skrive til mig

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:39
Hej,

Der efterhånden mange steder som tilbyder webshop, men sørg for at huske at vælge et sted hvor der også er professionelle designere, så du får en flot individuel side som passer til dig og dine produkter/services. Hos NyHjemmeside kan du til en fornuftig pris få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se mere på deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)