Jeg kan forstå at intern linkbuilding har en værdi hvis din interne ankerteskst er rigtig.
Mit spørgsmål lyder på om det vil have en effekt på googles resutater at lave 1000 undersider med unikt indhold med et link i toppen til min forside med den ønskede ankerteskst.
Vil dette være unødvendigt arbejde, eller har det en synlig effekt når antallet er så stort ? hvis ikke vil det så have en effekt hvis antallet er 10000 ?
Håber der er en seo ekspert der kan hjælpe. på forhånd tak.
|
Det kommer helt an på hvordan sitet er bygget op. Des mere "firkantet" du indeler dine sider efter kategorier, des bedre kan google lide det.
Eksempel:
/mad/ - Siden du godt vil have op i google
/mad/toast.html - Henviser til at den overordnet mappe for toalt.html er /mad, og det vil google kunne se relationen i.
/mad/kage.html - Hvis der nu er 2 undersider til /mad, vil google styrke /mad, hvis de begge peger mod relationer.
så 500 undersider til /mad, vil styrke /mad, hvis de linker korrekt til /mad og internt. eksempel:
/mad/lagkage.html - Kunne godt linke både til /mad, med også til /mad/banankage.html. Det vil styrke både /mad, men også begge kage undersiderne.
/mad/banankage.html
Det burde give et lille indblik i opbygningen ag interne linkstrukturer