Mød brandguruen Martin Lindstrøm - Martin er på listen over verdens 100 mest indflydelsesrige personer i verden - kåret af TIME
Du kan nu byde på to biletter til Martin Lindstrøm seminar "Buyology
- sandheder og løgne om, hvorfor vi køber". Seminaret foregår i
Stadionhallen, Gl. Vardevej 82, Esbjerg den 2. oktober 2009 kl 13.30
til kl 16.30.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du er rigtig ude og bruge penge idag, der er en der har fulgt finansministerens råd :)
Nej, det har et andet formål. Hvis jeg vinder noget af det, som jeg har budt på, bliver det givet som præmier ved lodtrækning blandt medlemmerne på Nielco IT's Facebook side, når gruppens medlemstal overstiger 100 personer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn