Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort og gateways

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:55
evt. tag fat i Bejlegaard ved www.tigermedia.dk, de har en del shops oppe og med understøttelse for dankort. Mener deres gateway er leveret igennem pil.dk.
Bare hils ham fra undertegnede.. De har en rigtig god service så der er vil i kunne komme igang på en hurtig og godt supporteret måde.

Hvis selv vil rode med en gateway findes der cashcow.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:57
Dato: 10-09-2006 23:40:33
Forfatter: Peter F. Poulsen

Hej,

Fribetalings gateway er ganske let at implementere, du kan se her hvordan det gøres, og der står også hvordan du tester:
http://www.fribetaling.dk/kortbetaling.htm

Jeg har implementeret dette gateway for et par kunder, og det er forholdsvist nemt at gå til.

Mange tak for svaret. Det var lige det jeg manglede, hvordan jeg så end kunne overse det ;-)
Og ja, det ser ud til at være ganske let at implementere, så jeg må hellere se at komme igang.

Især fordi jeg så faldt over dette kampagne tilbud fra PBS:
"Fra 1. september til 31. december 2006 tilbyder vi gratis oprettelse og et års
gratis abonnement på alle nye indløsningsaftaler for internetforretninger og det
gælder både Dankort indløsning og indløsning af de internationale betalingskort
MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB."

Dvs. at man kan komme igang med en e-butik der tager Dankort for kun 29,- kr. pr. måned det første år (+ oprettelse hos FRIBetaling.dk).

Hvornår skal man vælge FRIBetalings SSL-løsning til 49,- kr. om måneden?
Er der nogen kort - f.eks. Forbrugsforeningen - der kræver SSL?
Fra Gjøl
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:44
Hej Finn

Brian Knudsen var venlig at henvise til os da du ønskede tilknyttet et dansk betalingssystem. Jeg har kigget på rwAuction Pro og kan se at det er programmeret i ASP. Det kan vi desværre ikke hjælpe med. Vi programmerer hovedsageligt i PHP / Java / Mozilla Framework m.m.. Men det betyder ikke at du ikke må stille mig spørgsmål om hvordan det rent praktisk fungerer når man skal koble betalingssystem på sit site. Jeg vil gøre mit bedste for at komme med et godt svar.

Venlig hilsen

Jacob Bejlegaard

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)