Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort og gateways

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har købt et auktionssystem og vil gerne kunne modtage dankort på siden.
Systemet understøtter følgende gateways:
WorldPay
Authorize.Net
SecPay
CyberSource
SkipJack
LinkPoint / YourPay

Auktionssoftwaren hedder "rwAuction Pro"

På forhånd tak for hjælpen

Finn Bennetsen
www.engrospriser.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:56
Hej Finn,

Det kan godt være det bare er mig, men jeg forstår ikke dit spørgsmål (er der et..)?

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 16:09
Hej Peter

Det er sikkert mig som ikke kan formulere mit spørgsmål rigtigt :-)

Der findes forskellige danske gateways fribetaling, Unipay, freepay osv

De understøtter alle Dankort, Visa, MasterCard mm.

Mit spørgsmål er. Kan man få dankort ved brug af de gateways som mit program understøtter?

Hilsen

Finn Bennetsen

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 16:21
Hej Peter,

Det kan du sikkert, det vil dog koste en hel del at få din egen betalingsgateway godkendt hos PBS. Sådanne en godkendelse kan koste over 15.000DKK, og så skal den godkendes hvergang PBS finder på at lave nye tiltag.  Derfor er det langt billigere at køre igennem en allerede godkendt gateway, da denne investering uddeles på mange butikker. Du kan sikkert få en god pris hos Bellcom (skifter@bellcom.dk), dem har jeg gode erfaringer med.

Jeg har ikke hørt at WorldPay, Authorize.Net, SecPay, CyberSource, SkipJack eller LinkPoint / YourPay skulle være godkendte hos PBS. Men du kan kontakte dem og spørge om de er godkendte. 

Tim

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Skrevet kl. 17:10
Hej Finn,

Ingen af de udbydere du nævner er godkendte hos PBS, og du derfor ikke anvende nogle af disse til at modtage dankortbetalinger.

Som Tim nævner skal du have et PBS godkendt modul, og dem findes der mig bekendt ingen udelandske udbydere af...

Men mon ikke dit system kan tilpasses til at anvende en dansk gateway?

Skal du bruge systemet i Danmark, internationalt eller begge dele?

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 17:22
Det tænkte jeg nok

Jeg tror sagtens systemet kan tilpasses en dansk gateway, men det lyder MEGET dyrt

Hilsen Finn

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Skrevet kl. 18:13
Uden at vide det, er mit gæt at det tror jeg faktisk ikke...

Eftersom det allerede er tilpasset til forholdsvist mange gateways, er der noget der tyder på at de har udarbejdet en forholdsvis generel standard for hvordan et betalingsgateway kobles sammen med selve auktionssystemet.

Jeg er lidt hængt op de nærmeste dage, men jeg vil lige forsøge at undersøge mulighederne for at koble et dansk gateway på.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 21:27
Kunne ikke forestille mig det kan være så svært at få lavet..

Hvis du er kunde hos en af de danske betalingsgateways, så har deres system jo en måde at modtage "information" på (dankort detaljer mm.) og du skal jo bare have implementeret det på din side. Det vil ikke koste mange penge at få en udenlandsk (kan anbefale rumænerer) udvikler til at ordne det.. et gæt vil være 1000 kr.

Eller så tag kontakt til den danske betalingsgateway, de kan måske hjælpe med at få det gjort..

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 21:38
Hej Wickings

Jeg har bestemt ikke teknisk viden om disse ting, men man kan godt få en god aftale med f.eks. Scannet''s Gateway (bruger den på min webshop).
Men hvordan man får kopieret beløbet fra transaktionen ned i databasefeltet (Kundens konto). Det ander jeg simpelt hen ikke

Jeg kan se at Fribetaling har udviklet et speciel modul til Oscomerce. Jeg skal måske have noget lign.

Hvad er det for noget med rumænerer?

Hilsen Finn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:52
Jeg har et ecommerce script (shop, medlemsfunktion m.m.), som jeg også godt kunne bruge et Dankort modul til.

Hvis man tilpasser Oscommerce modulet til Fribetaling til mit ecommerce script, hvordan får man så testet at det virker?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)