Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger / Butiks assistent søger job.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg er en ung gut på 17 år. Som igennem de sidste to år har prøvet nogle forskellige ting. Der iblandt at sælge for virksomheder og stå i butik, samt koordinering på forskellige natklubber. 

Nu er jeg så på jagt efter nyt job, som jeg også kan se mig selv i, i fremtiden, evt. en læreplads hvis dette er muligt, ellers er det et fuldtids job som jeg søger.

CV.

Jan - Okt. 2008.
Sælger og butiks assistent H.I.B. Møbel butik. " Fuldtid " .

Okt - Jan. 2008 / 2009. 
Tele sælger inden for cms systemer og sms systemer. " Fuldtid ".

Jan - Nu. 2009  
Iværksætter drevet eget firma og bestyret natklubber.
Koordinering af events, fordele arbejds opgaver, regnskab, grafisk produktion (flyers, billetter, plastik kort) kontakt med sponsor og kunder.  

Grunden til jeg nu søger arbejde er at der desværre ikke er nok at lave i klub branchen, disse overstående opgaver er noget som jeg klare på 4 - 6 timer. Dvs. en god søndag eftermiddag.

Personlig info :  

Jeg er en ung gut på 17 år. Kommer fra en lille by ved navn Fakse, har mulighed for at komme rundt med offentlig transport, og om 4 måneder med bil. Jeg har igennem min tid på markedet kun haft højest 5 syge dage på 2 år. Så vil kalde mig selv fleksibel. Et stor gå på mod besidder jeg skam også, og knokler for at bringe tingene på benene og få dem op og stå. 

Har i spørgsmål eller lign. Skal i være meget velkommen til at kontakte mig pr.mail dette kan ske på dz@dance2night.dk 

Glæder mig til at høre fra jer.

Med Venlig Hilsen
- Daniel 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)