Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunstner/illustrator/musiker søger jobs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Mit navn er Benjamin og jeg kører mit lille firma ABANArt. Jeg kunne godt bruge noget mere at lave, og det håber jeg at nogen herinde måske kunne hjælpe mig med.

Jeg arbejder primært med illustration. Det gælder alt fra visualisering af ideer til logo design. Min force er klassisk tegning og cartoon designs.

En anden gren på mit træ hedder lyd. Jeg producer musik og effekter efter ønske. Det kan være til et website, en reklame eller et spil.

Foruden illustrationer og musik, beskæftiger jeg mig med malekunst. Her kan jeg tilbyde et billede, en væg eller et par redesignede sko.

Men istedet for at sidde her og remse op, er det nok bedre at du  kigger ind på min blog/hjemmeside abanart.dk. (Beklager roddet, jeg arbejder på det!)

Når jeg ikke arbejder i hånden, opererer jeg i illustrator, photoshop, Fl studio, Nuendo .

Hvis du har brug for effektiv og kreativ hjælp til en fornuftig penge, så hold dig ikke tilbage men kontakt mig på tlf el. mail.

Mvh

Benjamin Abana

Abanart

M: 60154191

W: abanart@gmail.com

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:34

Hej Benjamin,

Jeg skal (afhængig af prisen!), have beskrevet nogle temmeligt avancerede procedurer i en nem tilgængelig/salgbar/overskuelige billed-/cartoonform.

Kan du indikere et prisniveau?

Det er iøvrigt inden for dit "område" - musikken. Vi er ved at bygge et fuldt do-it-yourself online pladeselskab og skal have illustreret nogle af de arbejdsprocesser, som pladeselskabsarbejde består af (konktrakt, broadcast, copyright, distribution, royalty, mv).

Bedste hilsener,
Aleksander

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 21:10

Hej Aleksander

Godt at høre fra dig!

Jeg har en illustrations timepris på 300 kr.

Typen af illustration er faktor for hvor langt det tager.

Men hvad siger du til at sende mig en kort beskrivelse af hvad du skal bruge ( hvor mange billeder, hvad de skal indeholde,og så regner jeg lidt på det og sender dig et estimat med en pris og en tidshorisont!

Bare send på mail.

abanart@gmail.com

Mvh

Benjamin

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 08:28

Hej Benjamin,

Tak for dit hurtige svar. Jeg var primært interesseret i dit prisniveau og vil vende tilbage hvis det bliver relevant.

Bedste hilsener,
Aleksander

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 09:20

Det er helt iorden.

Håber at høre fra dig. Big Smile

Benjamin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)