Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mersalg i en tøj webshop? (Inspireret af Martin Thorborgs nyhedsbrev)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at vi nu er gået i gang med at markedsføre AutoResponder blev jeg kontaktet af en anden Amino i går der sælger forbrugsprodukter. Lige nu sidder vores programmør og bygger det element, der gør, at Autoresponder skifter "spor" når folk har købt et produkt.

Dette kan blandt andet bruges til at skrive opfølgnings-mails på de produkter man har købt, så man kan få en positiv oplevelse også efter købet ved f.eks at fortælle hvordan det solgte produkt kan bruges.

Det smarte han så foreslog var, om ikke vi kunne sætte systemet op til også at sende e-mails, der præsenterer produktet igen samt relaterede produkter lidt før det er beregnet, at man er ved at løbe tør for det produkt, man har købt sidst.

I looove it Big Smile 

Så den feature har min programmør fået som næste opgave Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 10:40

Ja det lyder godt nok smart!!

- Men er det så stadig personligt? - Eller behøver det ikke at være personligt? - Hvad mener du?

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:26

Reed:

Ja det lyder godt nok smart!!

- Men er det så stadig personligt? - Eller behøver det ikke at være personligt? - Hvad mener du?

Det er det også.

Jeg har som online marketingmand savnet dette værkstøj i 4 år til vores egne projekter så jeg synes, at det er fedt, at vi endelig efter over 1/2 års udvikling kan begynde at bruge det.

I min verden bør al kommunikation være personlig.

Om der er teknik bag, der automatisk udsender e-mails efter visse regler ændrer ikke ved, at hver e-mail skal være skrevet fra mig til dig.

Lige netop denne ting er der stort set ingen af de store virksomhederder der har fattet - de sender en ligegyldig e-mail ud fredag eftermiddag fordi det står på medarbejderens "to do" liste og så kan medarbejderen gå hjem med god samvittighed.

Det, de slet ikke forstår er, at de lynhurtigt ødelægger deres relation med deres potentielle kunder - eller eksisterende for den sags skyld.

Forbindelsen mellem afsender af nyhedsbreve og modtagere er meget skrøbelig.

Modtager folk bare nogle få gange e-mails, der ikke er relevante for dem, så ender de lynhurtigt med ikke at åbne nyhedsbrevene mere - og så er den relation røget på gulvet. Jeg kan i den forbindelse f.eks. nævne adskillige danske flyselskaber.

Det kan kun skyldes manglende viden på området, at de tager så lemfældigt på det. 

Så skal man gøre det ordentligt, så er udsendelse af nyhedsbreve ikke noget, der skal overlades til en tilfældig marketingassistent - for søren da, de sidder med en god del af hele virksomhedens fremtid i deres hænder, hver gang de trykker på "Submit" knappen.

Udsendelse af nyhedsbreve bør være en strategisk ledelsesbeslutning -og eksekveringen er VITAL for en moderne virksomheds overlevelse.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 11:52

I see, I see!..

Jeg tror helt sikker også det er vigtigt..

Min egen overbevisning siger også at man skal skrive et personligt brev :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)