Hmm... nu læste jeg i linket at han ikke vil bruge tid på små kunder, da de store kunder lægger flest og større ordre. Ja det er da rigtigt, men man skal jo også tænke at selv små kunder kan jo blive store en dag. Og har man holdt en god relation, med et minimum af tidsforbrug, så kan det godt komme en til gode en dag! Det var på http://www.rigmand.es/dk/gyldene_rad_penge.php og råd nr. 18 Sorry for OT |
Hej Andi
Jeg gik lige ind og så på din profil og kan se du høre under Vækst Midtjylland. Du vil kunne få tilskud til opstart omkring idegrundlag m.m.
Du skriver ikke meget om dine egne forudsætninger, men at få en sparringspartner i din idefase er ikke så ringe som det hedder på jysk. SAG-partner er med på listen af rådgivere for Vækst Midt du kan se mere om firmaet på www.sag-partners.dk .
Som der allerede er andre der har været inde på, er der meget stor forskel på dækningsbidraget afhængig af, hvor du placer dig i fødekæden, men lige så vigtigt for dig er at kunne vurderer, hvad de næste år vil ændre på denne fødekæde. Det der d.d. måske ser givtigt ud kan meget vel være næste led der udsultes i konkurrencen. Placer du dig der, vil du hurtigt forbruge dine evt. opsparede midler.
Der er utallige andre forhold som ikke fremgår af spalterne i det her indlæg som i mange andre omkring iværkstætteri her på Amino, hvorfor jeg med mine 40års erfaring stækt vil anbefale at nye unge iværksættere søger råd og sparring fra starten istedet for at opfinde den dybe tallerken hver gang.
Med venlig hilsen
Bertil Vrou Thomsen
SAG-partners ApS