Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til statestik brug i Adwords

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Har brug for lidt hjælp til at få Analytics til at vise mig statistikkerne på den måde jeg gerne vil..

Ville gerne have et indblik i hvordan de forskellige henvisningskilder forholder sig indbyrdes mm. hen over tiden... Så jeg ville gerne have en graf hvor f.eks. alle henvisningsstederne repræsenteres på grafen på én gang henover f.eks. 6 mdr.

Kan få vist alle sammen, også for 6 mdr. ad gangen. Men kan ikke se hvordan de ændrer sig ifht. hinanden hen over tiden!..

Er der nogen som har haft brug for det samme, og som ved hvad man skal gøre?

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det var en meget specifik forespørgsel må man sige :-)

Som jeg forstår dit spørgsmål, så vil du gerne have een graf med fx fem kurver i? Det kan man desværre ikke i Google Analytics.

Skal du bruge det en gang, så vil jeg anbefale at trække data ud for hver enkelt trafikkilde (tryk på trafikkilden, og så får du data kun for denne), og selv plotte de relevante kilder ind i et excel-ark. Hvis du skal bruge grafen fast og have den opdateret, så kan du benytte den nye API. Men det sidste kræver lidt programmering.

Har du flere Analytics spørgsmål, så får du nok mere reaktion på webanalyse forum på webanalytiker.dk :-)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)