Hey alle,
Jeg sidder midt i og skulle udvikle en masse fede kampagner ti vores online koncept. miinto.dk. OM MIINTO: miinto.dk gør det for første gang muligt for forbrugerne at shoppe direkte i Danmarks mest trendsættende modetøjsbutikker hjemme fra sofaen, kontoret eller hvor man benytter sig af Internettet. Online Shopping & Online Fashion Retailing er i stærk vækst, og miinto.dk går derfor forrest og samler Danmarks bedste inden for modetøjshandel på et site. Jeg vil gerne have lidt hjælp til, hvordan jeg kan opnå uniqness og metoder til at vinde troværdigheden fra vores kunder. Håber i kan hjælpe Mike Radoor |
Lynhurtige tanker:
Nyhedsbrevet skal gøres attraktivt - Hvorfor skal en modeinteresseret
tilmelde sig jeres nyhedsbrev? Hvad er interessant for jeres målgruppe?
Hvis I kunne opbygge en hel verden omkring miinto, så ville I kunne fungere som "modeeksperter" - f.eks. kunne det være spændende med en in-field fashion-fighter, som interviewede trendsættere, såvel som folk på gaden. Det kunne være korte sammendrag af fashionshows..
Det kunne være interessant, at tænke i baner som Apple.. Iphone, Ipod - Mit miinto.dk
(Blev lidt inspireret af Martin Thorborgs snak omkring Jubii, hvor de skabte en fiktiv person ifb. med udarbejdelsen af marketing - forestil dig den person i levende live!).
Lidt hurtigere og løse tanker, som jeg håber kan bruges til et eller andet. :-)