hej
Lav nogen gennemskuelige priser, - og ikke mindst få sat en pris på det færdige arbejde.
Som nylig køber på markedet, måtte jeg efter at have sonderet det danske marked give op, - jeg kan ikke bruge udtalelser om at det kan koste alt fra intet til en million til noget som helst.
Der må være et erfaringsgrundlag at bygge på og nogle værktøjer i skuffen der kan fortælle lidt om det forventede tidsforbrug, og en politik i virksomheden omkring prisfastsætningen på små kontra store opgaver.
Nu har jeg i forbindelse med udviklingen af min egen side, puslet lidt med Adobe-suiterne gennem det sidste ½ år for lige at få en idé om hvad der kan lade sig gøre og jeg kan se hvordan jeg dag for dag "finder ud af" de forskellige værktøjer, og med et par museklik så er psd omsat til HTML - og på den baggrund er jeg sgu blevet skuffet over de oplæg og overslag jeg modtog i starten.
Jeg ved ikke om man fedstspiller for at se hvor meget kan kan hive ud af kunden, eller om man ikke har evnerne til at vurdere hvor lang tid man vil være om en given opgave, - men et godt råd vil være at få styr på den del.
Så vil du skille dig ud, - så vær skarp og præcis.
Jeg overvejer selv på baggrund af min erfaringer som køber, at starte noget lign. et webbureau op selv og det bliver NEMT at få kunder i biksen, - nok mest fordi jeg som udefra kommende ser hvor dårlige mange "web´ ere" er til at sælge varen til slutbrugeren. Måske tager jeg fejl, men det virker som om i kommunikerer til hinanden i branchen, frem for jeres potentielle kunder.
Held og lykke med dit projekt.
/Michael