Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt i udlandet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:
Det kunne være sjovt at høre hvad din kone har at sige til produkterne, naar nu hun har arbejdet for de store inden for barnchen

Hej Anders

Hun er nu sendt i byen efter dine produkter. Jeg skal nok orientere dig om, hvad hun synes, når hun har prøvet dem af.

Venlig hilsen

Torben

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 19:59

ramlenaj:

Hej,

Kan du ikke aktivere det, så man kan skrive pb til dig, eller har du en mail?

Hej Jan

Jeg vil stadig gerne høre fra dig.

Mvh Torben

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:38

Hej Montova

Jer er iværksætter og deler min tid mellem at leded salget for et IT firma www.js-software.net og min egen forretning der er at finde produkter, inspicerer dissse og sikre mig at alt lokalt klapper.

Min tid bliver delt mellem Thailand og Danmark p.t. efter at havde levet 23 år udenlandsk, tænker jeg om det vitterligt kunne være spændende at bruge mere tid i de europaiske kulturer.

Kommer i til Thailand, eller ønsker at vide mere om at være her, så kan du altid droppe mig en mail, hilsen Michael

eller ringe på min thai telefon   +45 (0) 85955481

Hilsen Michael

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 21:53

Hej Michael.

Tusind tak for din besked. Jeg vil gerne høre meget mere om Thailand. I første omgang gik vi efter et sted i Europa (Helst Sydeuropa), men hvorfor ikke Thailand, hvis det er muligt. Forudsætningen før at komme ud i verden er for os at, finde et job til mig. Så mit første spørgsmål er: hvordan er jobsituationen i Thailand? Er det til at få job og hvor finder jeg dem? Hvordan er boligmarkedet? Hvor ligger lønnen i forhold til DK.

Glemte at nævne at: Jeg(Torben) er 36 år, har arbejdet med salg og marketing, de sidste 6-7 år, Min kone (Pernille) er 31 år, uddannet kosmetolog og arbejder nu som intern sælger. Vi har sammen en datter på 4 år.

Jeg tænkte det kunne være relevant i forhold til jobsituationen.

Jeg håber ikke, det var for mange spørgsmål.Embarrassed

På forhånd tak

Torben, Pernille og Karoline

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:27

Hej Motova

DU kan prøve Bangkok Post, men ligesom i Spanien er mange af de jobs vi kan lave ikke eksisterende grundet krisen, Thailand er vitterligt hårdt ramt, så det er ikke bare at hoppe på et fly og ankomme habende at der er et job som venter. Næsten alle udlandinge der arbejder er enten assat af store internationale firmaer og er udstationeret. Os andre skaber jobs, som som vi så udfylder selv samt ansætter mindst fire lokale.

Fordelen hivs du kan finde et job, unde for Bankokk er at du billigt kan leje et stort hus, hyre en nanny til at hjælpe med alt det huslige, spise ude og vitterligrt nyde livet.

Jeg er altid interesseret i at se hvad nye mulighedder der ligger og venter, her har Thailand mange stadigt uudnyttede åbninger som er fortrinsvis nemme at gå til.

Dog ønsker du et sikkert job, så er det p.t nok rigtigt svært dels den økonomiske krise, men også fordi at Thailand er top destination for expats.

I kasn tilgængæld leve fortrins vis godt til omkring 15,000.- DKK lige så snart i er væk fra hotellerne og Bangkok.

Hilsen Michael

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)