Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BIllig webhotel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Nogen som har erfaringer med disse billige webhoteller ? Jeg har gennem nogen år brugt b-one - men skiftede dem ud da de ikke understøttede ASP.NET (den gang) og har gennem de(t) år brugt web10.

Men desværre har jeg ikke særlige gode erfaringer med web10 "server-drift" ... og slet ikke med deres mail-server som ofte er nede ....

Er der nogen som kan anbefale relative billige webhoteller ? Skal være "microsoft" venlige - ASP.NET, FrontPage, etc.. ?

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:09
Hej Claus

Jeg bruger wendt-net.dk, som er stabilt, billigt og understøtter alle microsoftteknologier.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:58

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:09
Du kunne jo også prøve en Amino

Jeg ved ihvertfald at Christian / netMedia.dk tilbyder .NET webhoteller...

mvh Carsten

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:54
Dato: 08-09-2006 09:09:26 Forfatter: Carsten Jacobsen Du kunne jo også prøve en Amino

Jeg ved ihvertfald at Christian / netMedia.dk tilbyder .NET webhoteller...

Det er da det han gør  
Man kan se lidt mereom produkterne her http://netmedia.dk/produkter/web-og-mail-hosting.aspx

...og så er der selvfølgelig 25% rabat til aminoer.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:03
Wannafind er jeg ikke imponeret af - Jeg ligger på deres servere og stabilliteten er ikke noget at råbe hurra for.
Jeg ved, de har haft et deniel of service-attack men allerede før det var jeg ikke imponeret...

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 13:10
Dato: 08-09-2006 13:03:19 Forfatter: Anders Trans Sørensen Wannafind er jeg ikke imponeret af - Jeg ligger på deres servere og stabilliteten er ikke noget at råbe hurra for.
Jeg ved, de har haft et deniel of service-attack men allerede før det var jeg ikke imponeret...

Kan du uddybe det?? Det er svært at vide om det er et problem om du er imponeret over det.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:45
Hvad der er i den "billige ende" kan man selvfølgelig diskutere, men jeg har gode erfaringer med wannafind.dk

Men ellers ved jeg at Netmedia.dk kan levere en driftsikker og pålidelig hosting.

Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:15
Tak for jeres indlæg og jeres erfaringer .... jeg vil kigge lidt nærmere på de forskellige muligheder...

Prisen er en ting - men driftsikkerheden beyder bestemt også en hel del ... er noget træt at disse nedbrud

God weekend til jer alle ...  

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:16

Kan du uddybe det?? Det er svært at vide om det er et problem om du er imponeret over det.

/Claus

Wannafind havde i starten af ugen et nedbrud som varede et par timer - Dette nedbrud er jeg informeret om skyldtes et angreb af typen: "Deniel of service-attack".
Før dette har jeg observeret at hotellet har været nede i kortere perioder - Som f.eks 5 min. en dag - 2 min. en uge efter - Småting, men hvad med alle de gange jeg ikke opdager.....
Desuden er deres statistik service været nedbrudt - selvfølgelig lige i en periode, hvor jeg har forskellige tiltag igang og måler tæt på besøgende...
Alt sammen småting, men summa sumarum gør mig ikke imponeret - Læs: jeg er skuffet!
Ved årtisindeskiftet så man webhotellerne reklamerer med en oppetid på 99,9% - I dag ser man det ikke, fordi at folk forventer en oppetid på 100%
Er det svar nok, Claus?

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)