Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BIllig webhotel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger selv Wannafind som leverandør på nogen produkter, og kan ikke genkende den problemstilling som Anders beskriver med servere der lukker rned i 2 eller 5 minutter.

Korrekt at de havde et par timers driftsproblemer forleden, da de var udsat for distribueret denial of service attack - men det er til gengæld også den første gang det er sket i de 1½ år jeg har arbejdet sammen med dem. Det var et MEGET massivt angreb (er beskrevet i de fleste IT medier), og var faktisk imponeret over hvor hurtigt de kom på benene igen. Det var samtidigt udelukkende forbindelsen der røg - der var intet datatab, dataindbrud mm. ddos angreb er stort set umulige at forsvare sig imod.

Syntes overordnet at det som Anders beskriver virker lidt unuanceret, og lyder ikke som den fulde sandhed for mig, da vi absolut ingen problemer har haft med dem.

At kunder forventer 100% er noget vrøvl, og det er der heller ingen der lover. 99,9% oppetid betyder at der på et år må være 8 timer og 45 minutters nedetid. Ergo ligger de meget inden for det de lover.

Dette indlæg er ikek et forsavr på wannafind eller angreb på Anders, prøver blot at give et lidt mere nuanceret billede af udtalelser som jeg anser for at være rigeligt simplificerede.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:10
Hej Anders

Har du haft fat i deres support omkring det? Det kunne jo være noget udelukkende med din applikation som de kunne hjælpe med. Jeg kan som Christian heller ikke genkende den problemstilling.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:24
Christian, jeg tager det på ingen måde som et angreb. Jeg er glad for hvis jeg er den eneste med et sådan tilfælde, så er det en god chance for at det er tilfældighedernes spil, og det måske ikke sker igen.
Ikke desto mindre er det korrekt, at jeg har oplevet ikke at kunne kontakte mit hotel i små tidsrum som tidligere beskrevet. Jeg ønsker ikke at nuancere mit indlæg yderligere ved at liste datotidsgrupper direkte op for at underbygge, at det er den fulde sandhed.
At du, Christian, ikke har oplevet udfald i 1½ år gør vel ikke, at jeg tilbageholder sandhed.
Jeg har ingen interesser i at fortælle usandheder om Wannafind, men da denne tråd netop går på webhotellers pris og kvalitet, er det vel kun fair at jeg også giver min erfaring med!
Nå, det var jo ikke et angreb på mig - Jeg blev bare lige lidt ......... over den der... 

Syntes overordnet at det som Anders beskriver virker lidt unuanceret, og det lyder ikke som den fulde sandhed for mig

I øvrigt kan det god være at jeg er en atypisk kunde, men jeg forventer faktisk at min butik kører hele tiden, men undtagelse af annoncerede opdateringer som bør foretages om natten. Eller et DDos-angreb som ingen kan gardere sig imod. Er det for meget at forlange?

- Claus, jeg benytter et CMS system fra Effort og det er der vist ikke noget i. Det eneste jeg kunne tænke mig er at det ligger på det de kalder 123hotel - Måske der har været lidt ustabillitet på den eller de servere som hoster det - Hvad siger du til det, Christian?

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 00:44
Jeg har god erfaring med surftown hvor jeg har pakken som kan bruges til at tilknytte 10 domæner. De har et fantastisk kontrolpanel hvor man kan styre stort set alt og f.eks. også selv tilknytte domæner hvis DNS ligger et andet sted. Mine ligger hos gratisdns.dk og registerfly.com. Har på halvandet år oplevet driftsproblemer tre gange, men det kom op at køre igen efter omkring en time (også selv om det f.eks. var lørdag aften).

Ellers synes jeg dreamhost.com er interessant, men venter lige på en vens erfaring med dem.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvis nogen skulle være interesserede i at blive kunde hos Dreamhost, så er der 97 $ at spare, hvis I indtaster "AMINO" som promo code (det er i øvrigt den største besparelse man kan få)!

Link: Dreamhost (husk, at du selv skal indtaste "AMINO" som promo code).

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:59
Jeg kan ikke andet end at skamrose wannafind, men selvfølgelig vil der altid være nogle hvor det kikser for, de har trodsalt mange kunder efterhånden.

Der hvor jeg synes wannafind adskiller sig fra de andre er deres support, de har ikke 15 årige knægte til at sidde og tage telefonen, de har dygtige mennesker som gerne står på hovedet for at hjælpe dig. Det synes jeg er utrolig flot, taget i betragtning hvor lidt man egentlig betaler.

Derudover har jeg også været glad for unoeuro som ejes af samme firma, de er stabile men kun mail support.

Surftown som bliver også blive anbefalet har jeg egentlig haft okay erfaringer med, ihvertfald deres erhvervshoteller, de lider dog af nogle yderst dårlige supportmedarbejdere. Som hverken kan finde hale eller hoved i noget som helst.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:04
Hvad er et billigt webhotel?
Er det absolut billigst til prisen du jagter, eller er det bedste pris i forhold til kvaliteten? Og så fald; hvilke krav har du til kvalitet?
Fatter personligt ikke at folk gider spilde til på de helt billigt. For mig at se, koster det hurtigt langt mere i mulig tabt fortjeneste og spild af gode arbejdstimer når man prøver at få support. Jeg vil hellere betale lidt mere og så kunne stille krav om oppetid og kvalificeret telefonsupport. Når alt kommer til alt, så er internettet min livsnerve og når den er afskåret i kortere eller længere tid så er jeg lammet.
Selvfølgelig har andre firmaer/personer nogle andre behov, men kan ikke se hvordan man kan forsvare at bruge Web10, one.com m.f. til en seriøs forretning.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:55
Surftown er et godt bud. De har en billig løsning til 9,- pr måned, og der er ikke den store forskel i funktioner i forhold deres professionelle løsniger. Om supporten er ligeså god ved jeg ikke, det må andre fortælle om - jeg har aldrig haft brug for den.
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:47
Jeg er rigtig glad for 101systems i Frederikshavn: www.101systems.dk
Der kan du i det mindste ringe, hvor der er en, der svarer telefonen.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)