Vi bruger selv Wannafind som leverandør på nogen produkter, og kan ikke genkende den problemstilling som Anders beskriver med servere der lukker rned i 2 eller 5 minutter. Korrekt at de havde et par timers driftsproblemer forleden, da de var udsat for distribueret denial of service attack - men det er til gengæld også den første gang det er sket i de 1½ år jeg har arbejdet sammen med dem. Det var et MEGET massivt angreb (er beskrevet i de fleste IT medier), og var faktisk imponeret over hvor hurtigt de kom på benene igen. Det var samtidigt udelukkende forbindelsen der røg - der var intet datatab, dataindbrud mm. ddos angreb er stort set umulige at forsvare sig imod. Syntes overordnet at det som Anders beskriver virker lidt unuanceret, og lyder ikke som den fulde sandhed for mig, da vi absolut ingen problemer har haft med dem. At kunder forventer 100% er noget vrøvl, og det er der heller ingen der lover. 99,9% oppetid betyder at der på et år må være 8 timer og 45 minutters nedetid. Ergo ligger de meget inden for det de lover. Dette indlæg er ikek et forsavr på wannafind eller angreb på Anders, prøver blot at give et lidt mere nuanceret billede af udtalelser som jeg anser for at være rigeligt simplificerede. |
Hej Anders
Har du haft fat i deres support omkring det? Det kunne jo være noget udelukkende med din applikation som de kunne hjælpe med. Jeg kan som Christian heller ikke genkende den problemstilling.
Claus