Lige et par forslag fra mig! SkiNet.dk - Vi sender dig på rette kurs eller ... på rette kurs ... vi hjælper dig både op og ned ad bakke ... når der ikke er sne er der net (eller SkiNet.dk) ... bidt af en snemand ... giver dig ski på ... giver dig en ski(d) eller to på ;) Nu begynder det at blive åndsvagt så jeg stopper... |
Motto?
|
kom lige på et forslag SkiNet.dk - din vej til pisten! (el. pisterne) SkiNet.dk - din genvej til pisten! ( el. pisterne) |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
kunne også være SkiNet.dk - din vej til bjerget! |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
|
Hejsa, Har lige fuldt de finurlige indslag. Min idé er at tage fat i den sjove vinkel, hvor din portal er et fristed uden ski - altså der hvor man på skitur opholder sig for fun. Derfor skal indgå ordet Afterski - Afterskiing. Derfor mottoet oplæg som: Skinet - Afterski online Skinet - dit online afterski sted Skinet - online afterski for dig God fornøjelse |
Forstår godt din vinkel, men er bare bange for seerne misforstår det. |
Den vinkel havde jeg ikke lige set - men er heller ikke selv udøvende ![]() Måske en mere traditionel og sigende motto var sagen: SkiNet - din online skiguide? ... eller for kedelig? |
Hej Lasse Bare lige lidt fra hoften. SkiNet.dk - Din skiguide ! SkiNet.dk - Vi er med hvor det sner SkiNet.dk - Dit liftkort til kulden SkiNet.dk - Fra kælk til Offpiste |