Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompagnon til outsourcing-firma søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en kompagnon til at starte nyt outsourcing-firma sammen med. Ideen er at etablere en afdeling med it-folk i nyt spændende outsourcing-land, der ligger relativt tæt på Danmark, og som jeg gennem uddannelse og ophold har stort kendskab til – kulturelt, samfundsmæssigt og sprogligt. Jeg har desuden beskæftiget mig specifikt med landets it-sektor i mit speciale. 

Imidlertid er mit kendskab til it-branchen begrænset af, at jeg ikke har uddannet mig eller arbejdet inden for denne, men blot analyseret den udefra ved at læse en del bøger og interviewe relevante folk i branchen. 

Derfor har jeg brug for en kompagnon, der kender it-branchen særdeles godt og helst specifikt til outsourcing, selvom sidstnævnte ikke er noget krav. Du skal være fuld af gå-på-mod og vilje til at blive iværksætter. Jeg forestiller mig du har nogle års erfaring og aldersmæssigt er mellem sidst i tyverne til omkring de fyrre. 

Hvordan virksomheden helt præcist skal sættes op i forhold til, hvad vi vil tilbyde med vores outsourcing, har jeg flere idéer til, men jeg regner med, vi i fællesskab finder frem til dette. 

Skriv til mig, hvis du har mod på at starte eget firma og opfylder ovenstående betingelser.

Med venlig hilsen

RM75

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)