hej aminos, jeg har fået nogle jakkesæt fra udlandet og ville lige se om man kunne sælge dem her i danmark (wholesale)? - hvis der er nogen der er interesseret i at se nogle så venligst kontakt mig. og jeg kan selvfølgelig få lavet flere efter eget str og farvevalg hvis d r.... bobby...! |
habitter, jakkesæt osv...
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Taler vi så om skræddersyede sæt?. |
Et lækkert jakkesæt kan man altid bruge, men hvad prisniveau snakker vi om? Hvor i landet forventer du at sælge dem fra/er det muligt at se og prøve først, eller er det fjernsalg du har gang i. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
ja, man kan godt få den skræddersyet men venligst bemærk at de bliver syet i udlandet - og ja jeg har 2 sæt som man kan se, prøve m.m - jeg sidder i kbh-området. mht til prisniveauet så kan man godt lige snakke om det og nå til en fælles løsning i første omgang. - desuden kan der også syes kjoler m.m til kvinder m.m bobby...! |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hvis du af den ene eller anden grund ikke vil vise dem her men kun over mail må du meget gerne maile nogle til mig også martin(at)venio.dk |
hej igen, her er der to links til billede af de 2 habitter jeg har tilbage http://img86.imageshack.us/my.php?image=hab005eo4.jpg - jeg håber billederne er til at se ellers må i lige sige til. venligst bemærk at de ka syes pr. størrelse og farve og hvis i har en model el lign liggende så kan det også klares dvs en model efter eget valg. bobby...! |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)