|
Jeg vil iøvrigt (meget!) gerne høre om dine erfaringer, såvidt du nu får købt en imac og får den bootet op med xp og kører photoshop - og hvad du så synes..? Det er faktisk hyperrelevant for mig, da jeg pønser stærkt på at købe en temmelig tung mac. Men hvis det ikke dur'', så venter jeg eller finder på noget andet.. (som f.eks at installere osX på min pc - men der vil jeg helst have en "rigtig" mac"). Hvis jeg så også lige kan spørge: Lone, hvordan kører det med Flash på din mac (og evt. også med PS)?. |
Apple sammen med PC..
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
|
Alle Adobes programmer kører fantastisk på min PowerMac. Men det er jo heller ikke en Intel-maskine :) I øvrigt forstår jeg ikke helt, hvad du vil: Enten købe Intel iMac og installere bootcamp... eller installere osX på en PC. Det giver jo ikke mening! :-) Det er jo to helt forskellige løsninger. I den ene, arbejder du i OsX og i den anden på Windows. Hvorfor så overhovedet købte Mac''en? Er det ikke spild af penge? |
|
Lene -> Altså jeg har tænkt mig at bruge OsX, og så med Bootcamp.? |
|
|
|
Lone: Det jeg prøver at stave mig frem til er, at jeg elsker OsX og mac generelt, men jeg har ikke lyst til at give +20.000 for en etbenet løsning (altså, f.eks at photoshop kører halvt så langsomt, som på en pc) - og i bar frustration gylpede jeg lige nogle forskellige muligheder for krumspring op. OsX på en pc tror jeg bliver alt for kompliceret, så hellere bootcamp/XP - men, som du siger, hvorfor så overhovedet købe en mac? Det er nemlig det spørgsmål jeg har måtte stille mig selv, selvom det bedste argument stadigvæk er, at de er pissepæne - men det er desværre også det eneste argument jeg nu kan trylle op af min hat.. Jeg er glad for at høre, at du ikke har en intel-mac :) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Bliv gratis medlem