Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til fritidsfirma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg står og mangler en programmør, da min programmør er for lidt for langsom til at opdater siden osv.

Jeg søger en person, der vil indgå i et firma, der skal udvikle public hjemmesider og lave hjemmesider til firmaer/private.

Hovedesagligt programmere vi i PHP.

Krav dig til. kan programmere PHP, mysql, + det andet.

Har du lavet sider eller andet, så kontakt mig gerne og få snak.

Jeg har oprettet et firma med CVR nr. Og du bliver ikke fast lønnet eller free lance, dog med en hvis andel af overskuddet i det længere sigt!

Håber at hører fra nogen.

Tilføj mig til msn og få en snak Morten@pezzo.dk

Med venlig hilsen
Morten Johansen
www.Gratisvoks.nu - Billigere bliver det ikke!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke byde ind på din opgave, selvom jeg er mere end kvalificeret, men jeg vil nok give dig en forklaring på hvorfor din programmør er så langsom.
Gulerodden er simpelthen for langt væk. Når der er for langt til gevinsten skal man virkeligt brænde for arbejdet før man gør det 100%.
Du kommer nok ikke til at finde dygtige programmører som gider gå med til det der.

Jeg vil anbefale dig at gøre det mere attraktivt at være en del af dit team. Enten som SUPER erfaring. Få del i et stort netværk osv osv. Hvad du end kan lokke med. Der er en grund til at folk gerne vil arbejde gratis for f.eks Jesper Buch, men ikke folk som dig....

Alt dette er sagt som ren positiv kritik og jeg håber du tager det til dig. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)