Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malerier !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du nylig opstartet, ha brug for kunst på dine vægge til en billig pris, så tilbyder jeg at male for dig. Du bestemmer selv dine farver.. jeg maler abstrakt/intuitivt. Prisen taler vi om

Jeg bor i København

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:36
Hej Kunstnerisk

Dit indlæg burde nok have ligget i "Jeg har et godt tilbud"-kategorien.

I øvrigt er dine mulige kunder da også velkomne i min butik www.copyart.dk.

mvh Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:59
Det ville også være en god ide at få lavet en lille profilside på nettet hvor du viste nogle af de ting du havde malet, så man kan danne sig et indtryk af hvad du kan og hvilke stilarter du benytter.
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 14:19
Tak for komment... jeg har straks som anbefalet at sætte i omtalte tråd.. jeg har pt ingen website med malerier.... men når kontakt er opnået er det ikke noget problem som sådan.. så finder vi ud af det. ;0)

mange hilsener kunstnerisk www.mingler.dk stifter "Kan MAN det" samt gruppen "Singlelife"

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:12
Hej Kunstnerisk

Har du overvejet en hjemmeside. Jeg tænker bare på, at inden jeg køber malerier, (som jeg faktisk gør), så vil jeg gerne se et udpluk af, hvad kunsteren kan lave. Om ikke andet, så bare for at få en fornemmelse af kvalititen af dit arbejde.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 07:34
Det var mildt sagt pænt sagt, Rikke :)

Holdaop hvor kan man være naiv, når man smider en post "hej, jeg laver lidt krudseduller i ønsket farve - nogen der vil købe det uden at se det først?"..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 08:22
Tak for komments. jeg har haft web. denne skal nu ændres, har mulighed for at sende mails med malerier rundt hvis interessen er der, første instans for jeg selv er at skabe en kontakt... det tilbud er værd at over veje, hvis man ikke har penge nok til at købe sig af anerkendte kunstnere..

Flere af mine udstillinger er opnået via en kontakt uden af have set på forhånd... jeg er ikke interesseret i at få lavet en web, får lavet i USA .. hvilket i forvejen er igang med andet koncept... det er langt billigere for mig der end her i Danmark.. desværre.. men forståeligt, vi skal jo allesammen have smør på brødet.. jeg tvivler ikke på mine maleriers værdi, men har lige nu brug for pengene da jeg rejser til usa i november..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)