Hej, Jeg starter webshoppen LilleBi.dk her den 1. oktober og har de sidste par måneder haft stor glæde af at følge med på sidelinien. Det har allerede hjulpet mig rigtig meget. Mht. emballage er jeg dog på herrens mark. Jeg sælger diverse babyudstyr og især legetøj til de mindste. Hvilken emballage er god og vigtigt: Billig!! Mine varer er ikke specielt sarte, men har dog en del produkter som er pakket i gaveæsker af tyndt pap som jo ikke må blive beskadiget, få trykket hjørnerne eller lign. Mht. papkasser er det meget svært at gennemskue hvilke størrelser jeg evt. vil få brug for. Så en løsning med bøljepap kamufleret med brunt papir er nok umiddelbart den løsning jeg hælder mest til. Men er det pænt? Og er det godt nok, kommer varerne frem i samme stand som jeg sender dem? Jeg ved det er et skørt og simpelt spørgsmål, men jeg kan slet ikke regne den ud... Vil I hjælpe mig?? Desuden ville det være skønt med anbefalinger af billige leverandører af al slags emballage incl. gaveindpakning. Mvh. Pernille |
Jeg synes ikke der er noget galt i at sende varer i bølgepap, du skal bare sørge for at bruge rigeligt. Hvis du bukker bøglepap på tværs af "bølgerne" så bliver det hårdt, hvis du finde en god måde at pakke det på, kan du helt sikkert undgå at beskadige den egentlige emballage.
Et godt og billigt sted at købe emballage er ved Lomax (http://www.lomax.dk), tror også godt man kan få bølgepap der...