Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prestashop vs. osCommerce

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey med jer..

Jeg overvejer at lave et design i Prestashop systemet.. Jeg synes det lader til flere og flere benytter dette.. Ved I om det er lige så nemt som osCommerce eller måske lettere..
Så vidt jeg kunne se med deres "demo" site så virker det lettere og mere overskueligt at administrere end osC.. Og en del pænere.  Har I nogle erfaringer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46

Min side PDFshop.dk (link) er bygget i prestashop. Jeg synes selv resultatet er blevet godt :)

MvH

Simon Tørring (Skriv endelig hvis du har spørgsmål)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 19:49

Hej.

Simon din side var faktisk en af dem jeg havde set og syntes var meget stilfuld, omend lidt tom. No offense. Jeg vil gerne have der er produkter på min forside osv, men det ser ikke ud til at være et problem.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:52
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 19:53

sidder lige og er ved at oprette en.. har bestemt mig for at lave en som testshop.. hvis den bliver flot og er god at arbejde med, kan det være jeg skifter over.. Men hvad hulan skriver man i "Database name"...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

Den er ikke tom.. Den er MEGATOM... Jeg er i gang med at få en masse (virkelig mange) produkter på siden, når det kommer dertil vil der være diverse moduler med featured products etc. på forsiden

MvH

Simon Tørring

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 19:58

hehe okay :-)

Ved du hvad der skal stå i Database server name og database name?? Samt om login oplysningerne er dem jeg selv laver eller dem jeg har på min ftp mappe?? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Database server name skal vel være localhost (medmindre du har databaserne hostet på en ekstern server - unoeuro.com bruger f. eks dette koncept)

Database name giver ved lidt sig selv.. f. eks pdfshop_dk_db i mit tilfælde

Login oplysninger ved jeg ikke... Kan ikke huske den eksakte dialog.. Prøv FTP login oplysninger først :)

Hvis det er, er jeg mere end villig til at hjælpe dig med at sætte din shop op (billigt naturligvis)

Mail mig !

MvH

Simon Tørring

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 20:13

Hmm.. kan ikke lige få det til at virke så har skrevet til min udbyder.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:31

Zacho:
Jeg overvejer at lave et design i Prestashop systemet.. Jeg synes det lader til flere og flere benytter dette.. Ved I om det er lige så nemt som osCommerce eller måske lettere..
Så vidt jeg kunne se med deres "demo" site så virker det lettere og mere overskueligt at administrere end osC.. Og en del pænere.  Har I nogle erfaringer?

Nu ligger der allerede nogle eksisterende gode debatter herinde angående forskellige shop systemer, men tør man spørge hvorfor du kigger på prestoshop og osCommerce og ikke et lidt mere "lækkert" system såsom Magento

Hvis du ikke kender Magento, så skylder du i det mindste dig selv at kigge på deres demoshop her, eller prøve administrationssystemet her.

(Disclaimer: jeg er leverandør af Magento shops, men kunne lige så godt have valgt et andet system at arbejde med. Vi valgte Magento fordi vi synes det er fuldstændigt overlegent).

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)