Jeg overvejer at lave et design i Prestashop systemet.. Jeg synes det lader til flere og flere benytter dette.. Ved I om det er lige så nemt som osCommerce eller måske lettere.. Så vidt jeg kunne se med deres "demo" site så virker det lettere og mere overskueligt at administrere end osC.. Og en del pænere. Har I nogle erfaringer?
Simon din side var faktisk en af dem jeg havde set og syntes var meget stilfuld, omend lidt tom. No offense. Jeg vil gerne have der er produkter på min forside osv, men det ser ikke ud til at være et problem.
sidder lige og er ved at oprette en.. har bestemt mig for at lave en som testshop.. hvis den bliver flot og er god at arbejde med, kan det være jeg skifter over.. Men hvad hulan skriver man i "Database name"...
Den er ikke tom.. Den er MEGATOM... Jeg er i gang med at få en masse (virkelig mange) produkter på siden, når det kommer dertil vil der være diverse moduler med featured products etc. på forsiden
Ved du hvad der skal stå i Database server name og database name?? Samt om login oplysningerne er dem jeg selv laver eller dem jeg har på min ftp mappe?? :-)
Jeg overvejer at lave et design i Prestashop systemet.. Jeg synes det lader til flere og flere benytter dette.. Ved I om det er lige så nemt som osCommerce eller måske lettere.. Så vidt jeg kunne se med deres "demo" site så virker det lettere og mere overskueligt at administrere end osC.. Og en del pænere. Har I nogle erfaringer?
Nu ligger der allerede nogle eksisterende gode debatter herinde angående forskellige shop systemer, men tør man spørge hvorfor du kigger på prestoshop og osCommerce og ikke et lidt mere "lækkert" system såsom Magento?
(Disclaimer: jeg er leverandør af Magento shops, men kunne lige så godt have valgt et andet system at arbejde med. Vi valgte Magento fordi vi synes det er fuldstændigt overlegent).